۴ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۴۳
کد خبر: 83182148
T T
۰ نفر
یك هزار برنامه فرهنگی ورزشی در استان مركزی برنامه ریزی شد

اراك - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی گفت: بیش از یك هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برنامه ریزی شد.

به گزارش ایرنا، «عابد حقدادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا همزمان در تمام نقاط استان مركزی، گلباران بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین و حجره طلبگی ایشان در مدرسه سپهداری اراك و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارك فجر است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت بین ورزشكاران و كاركنان اداره كل ورزش و جوانان، حضور ورزشكاران با پوشش ورزشی در راهپیمایی 22 بهمن، رژه موتور سواران و حضور ورزشكاران در میعادگاه های نماز جمعه از دیگر برنامه های این اداره كل در ایام الله دهه مبارك فجر است.
مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی بیان كرد: برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در شهرستان های 12 گانه استان، برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال و بازی های بومی و محلی در بیش از 300 روستای استان، برگزاری مسابقات دو صحرانوردی، دارت، كشتی، كاراته، والیبال، فوتسال، تكواندو و بوكس از دیگر برنامه های این اداره كل در ایام الله دهه مبارك فجر است.
حقدادی در خصوص طرح های ورزشی استان مركزی نیز گفت: 12 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و كشوری در ایام الله دهه مبارك فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان به بهره برداری می رسد.
وی بیان كرد: سالن ورزشی یك هزار نفری خمین، سالن های ورزشی چند منظوره قره چای، فرنق خمین، داودآباد، تقلید آباد و سمقاور، زمین های چمن فوتبال در خنداب و داود آباد و زمین چمن در چهار روستای استان طرح های ورزشی استان مركزی است كه در ایام الله دهه مبارك فجر به بهره برداری می رسد.
با بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی بیش از 28 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان مركزی اضافه می شود و سرانه ورزشی نیز به 90 سانتیمتر می رسد.
بیش از 75 هزار ورزشكار به صورت سازماندهی شده زیر نظر 47 هیات ورزشی در استان مركزی فعالیت می كنند.
3017/3075

سرخط اخبار استان‌ها