۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۲۵
کد خبر: 83175399
T T
۰ نفر
تيم واترپلو نفت اميديه به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر صعود كرد

اهواز - ايرنا - مرحله سوم رقابت‌ هاي ليگ برتر واترپلو كشور به ميزباني نفت اميديه برگزار شد و اين تيم به مرحله نيمه نهايي صعود كرد.

به گزارش ايرنا مرحله سوم بيست و هشتمين دوره رقابت‌ هاي ليگ برتر واترپلو كشور در روزهاي 26 تا 28 دي ماه در گروه A با حضور تيم هاي سايپا، نفت اميديه، نفت و گاز گچساران و تيم شهيد نوفلاح به ميزباني نفت اميديه برگزار شد.
نماينده خوزستان در ديدار اول به مصاف تيم نفت و گاز گچساران رفت كه با نتيجه 17 بر 7 به برتري رسيد همچنين ديدار تيم هاي سايپا و نوفلاح با حساب 28 بر 5 به سود سايپا به پايان رسيد.
ديدار 2 تيم سايپا و نفت اميديه كه از حساسيت بالايي برخوردار بود درنهايت با نتيجه با نتيجه 18 بر 6 به سود تيم سايپا به پايان رسيد همچنين تيم نوفلاح با نتيجه 12 بر 2 از سد تيم نفت و گازگچساران عبور كرد.حريف خود گذشت.
تيم نفت اميديه در سومين روز مرحله سوم بيست و هشتمين دوره ليگ برتر واترپلو كشور به مصاف تيم نوفلاح رفت كه در نهايت با نتيجه 16 بر 7 به برتري رسيد.
مرحله چهارم اين رقابت ها به ميزباني گچساران برگزار مي شود كه تشريفاتي است، در اين گروه سايپا و نفت اميديه به عنوان تيم هاي اول و دوم به مرحله نيمه نهايي صعود مي كنند و تيم هاي اول و دوم 2 گروه به صورت ضربدري با هم بازي مي كنند.

/6002/9879