۲۸ دی ۱۳۹۷، ۸:۴۵
کد خبر: 83174945
T T
۰ نفر

آغاز بهمن‌ماه با پنج نمايش جديد

۲۸ دی ۱۳۹۷، ۸:۴۵
کد خبر: 83174945
آغاز بهمن‌ماه با پنج نمايش جديد

تهران- ايرنا- همزمان با پايان برخي از اجراي نمايش‌ها در آخر دي‌ماه، پنج نمايش جديد از ابتداي بهمن ماه به روي صحنه مي رود.

به گزارش روز جمعه ايرنا، در اين هفته از تاريخ 28 دي‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه نمايش‌هايي كه اجرا مي‌شوند به شرح ذيل است:
- نمايش «چخوفناك» به نويسندگي و كارگرداني بهداد زنديه وكيلي اول تا دهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 70 دقيقه در عمارت روبرو به صحنه مي‌رود.
- نمايش «چه كسي شليك كرد؟» به كارگرداني سعيد هنرآموز و نويسندگي آرام محضري اول تا شانزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 21 به مدت 90 دقيقه خانه نمايش مهرگان اجرا مي‌شود.
- نمايش «برزخ» به نويسندگي مسعود هاشمي نژاد و كارگرداني مسعود طيبي از اول تا بيستم بهمن‌ماه هر شب ساعت 21:30 به مدت 50 دقيقه در سالن اصلي تماشاخانه ديوار چهارم به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «مرگ فيدل» به نويسندگي و كارگرداني آرش سنجابي از اول تا سي ام بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:15 به مدت 60 دقيقه سالن اصلي تماشاخانه ديوار چهارم به صحنه مي‌رود.
- نمايش «پابرهنه، لخت، قلبي در مشت» به نويسندگي و كارگرداني عليرضا كوشك جلالي از اول تا سي ام بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:15 در سالن اصلي تماشاخانه ديوار چهارم اجرا مي‌شود.

** نمايش‌هايي كه بر صحنه مي‌مانند
- نمايش «كمدي الهي، جلد برزخ» به نويسندگي و كارگرداني ابراهيم پشت كوهي تا هشتم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 65 دقيقه در سالن استاد ناظرزاده كرماني ايرانشهر به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «تن شوري» به نويسندگي، طراحي و كارگرداني رضا ثروتي تا نهم بهمن‌ماه هر شب در دو نوبت 18 و 21:15 در سالن اصلي تئاتر مستقل به صحنه مي‌رود.
- نمايش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدريكو گارسيا لوركا و دراماژتوري محمد چرمشير و كارگرداني علي رفيعي تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 135 دقيقه در تالار وحدت اجرا مي‌شود.
- نمايش «شاهدين اعدام» نوشته ماتئي ويسني‌يك و به كارگرداني طاها محمدي تا دهم بهمن‎ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 80 دقيقه در خانه نمايش مهرگان به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «خرده جنايت هاي زن و شوهري» نوشته اريك امانوئل اشميت و به كارگرداني سواك نظريان تا يازدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقيقه در موسسه فرهنگي و هنري گندم به صحنه مي‌رود.
- نمايش «پس از برخورد جسم سخت به سر» به نويسندگي و كارگرداني سجاد داغستاني تا سيزدهم بهمن‌ماه هر شب 19:30 به مدت 70 دقيقه در خانه نمايش مهرگان اجرا مي‌شود.
- نمايش «سوءتفاهم» نوشته آلبر كامو و به كارگرداني شيوا شجاعي تا چهاردهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 70 دقيقه در خانه نمايش مهرگان به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «ازدواج آقاي مي سي سي پي» نوشته فردريش دورنمات به كارگرداني احسان فلاحت پيشه تا چهاردهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19 به مدت 120 دقيقه در سالن اصلي تئاترشهر به صحنه مي‌رود.
- نمايش «هزار و يك تو» به نويسندگي و كارگرداني السا فيروز آذر تا پانزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 75 دقيقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا مي‌شود.
- نمايش «آوازه خوان خيابان هاي منهتن» به كارگرداني ميكاييل شهرستاني و نويسندگي نيما مهر تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 65 دقيقه در سالن چهارسو تئاترشهر به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «ماه روي آب» به نويسندگي محمد يعقوبي و كارگرداني سيدعلي هاشمي تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:45 به مدت 75 دقيقه در سالن قشقايي تئاترشهر به صحنه مي‌رود.
- نمايش «كالبد شكافي» به نويسندگي و كارگرداني سامان ارسطو تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقيقه در سالن سايه تئاترشهر اجرا مي‌شود.
- نمايش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بكت به كارگرداني حسام لك تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 90 دقيقه در سالن قشقايي تئاتر شهر به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «پوبليكومس بشيمپفونگ» به كارگرداني امير اخوان تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:45 به مدت 60 دقيقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه مي‌رود.
- نمايش «شاباش خوان» نوشته محمد چرمشير به كارگرداني غلامرضا عربي تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقيقه در سالن استاد انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي‌شود.
- نمايش «تابستان» به نويسندگي و كارگرداني سعدي محمدي عبد تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 سالن اصلي تالار مولوي به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «برفك» به نويسندگي و كارگرداني جواد عاطفه تا نوزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقيقه در سالن سايه تئاترشهر به صحنه مي‌رود.
- نمايش «كلفت ها» نوشته ژان ژنه و به كارگرداني دريا دريايي تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقيقه در سالن استاد انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي شود.
- نمايش موي سياه خرس زخمي به نويسندگي جابر رمضاني و پيام سعيدي و كارگرداني جابر رمضاني از ششم تا نوردهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 در تالار حافظ به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «شب بخير مادر» نوشته مارشا نورمن به كارگرداني مليكا رضي و پيمان ياقوتي تا نوزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19 به مدت 50 دقيقه در خانه نمايش اداره تئاتر به صحنه مي‌رود.
- نمايش «كانفيدنشيال» به كارگرداني سپيده گل تراش نژاد و محسن قصري و نويسندگي سپيده گل تراش نژاد تا نوزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 60 دقيقه در خانه نمايش اداره تئاتر اجرا مي‌شود.
- نمايش «نامه نويس» نوشته آلن بنت و به كارگرداني فرجاد ساكي تا بيست و يكم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 تماشاخانه استاد جمشيد مشايخي به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «تبرئه» نوشته جسيكا بلنك و اريك جنسون به كارگرداني منيژه محامدي از بيست و دوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 70 دقيقه در سالن «استاد سمندريان» ايرانشهر به صحنه مي‌رود.
- نمايش «سياه و سيندرلا» به كارگرداني گلرخ ميلاني و نويسندگي فرهاد نقدعلي تا بيست و دوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 80 دقيقه در سالن گوشه فرهنگسراي نياوران اجرا مي‌شود.
- نمايش «وقتي خروس غلط مي‌خواند» به نويسندگي و كارگرداني علي شمس تا بيست و سوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 70 دقيقه در سالن «استاد سمندريان» ايرانشهر به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «اعتراف يك برگمان خواني» به نويسندگي و كارگرداني عليرضا نراقي تا بيست و چهارم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقيقه در تماشاخانه استاد جمشيد مشايخي به صحنه مي‌رود.
- نمايش «زهرماري» به كارگرداني علي احمدي و نويسندگي رضا بهاروند و احمد سلگي تا بيست و چهارم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:15 به مدت 65 دقيقه در تماشاخانه ملك اجرا مي‌شود.
- نمايش «خوابمردگي» به كارگرداني فرهنگ روشني و نويسندگي سجاد داغستاني تا بيست و هفتم بهمن‌ماه فقط روزهاي شنبه‌ ساعت 21 در خانه نمايش مهرگان به نمايش در مي‌آيد.
نمايش «هفت خواب» به كارگرداني سامان تيرانداز و نويسندگي شهناز روستايي تا بيست و نهم اسفندماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 90 دقيقه در سالن اصلي تالار محراب به صحنه مي‌رود.
نمايش «گذر لوطي هاشم» به كارگرداني حسين تبريزي و نويسندگي ابوالفضل حاجي علي خاني هر شب ساعت 19:30 به مدت 90 دقيقه در پرديس تئاتر شهرزاد اجرا مي‌شود.
- نمايش «بدون تماشاگر» به نويسندگي ابوالفضل كاهاني و كارگرداني اميد اخوين هر شب ساعت 19 در پرديس تئاتر شهرزاد به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «ايبي» به نويسندگي و كارگرداني پوريا رستمي هر شب ساعت 21:45 به مدت 70 دقيقه در پرديس تئاتر شهرزاد به صحنه مي‌رود.

** نمايش‌هايي به اجراي خود پايان مي‌دهند
- نمايش «نگهبانان» نوشته راجيو جوزف و به كارگرداني ملودي آرام نيا تا 30 دي‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقيقه در سالن استاد ناظرزاده كرماني ايرانشهر اجرا مي‌شود.
- نمايش «نگهبانان تاج محل» نوشته راجيو جوزف و به كارگرداني كاظم نظري تا 30 دي‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقيقه در سالن اصلي تالار مولوي به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «پرسه‌هاي موازي» به كارگرداني پريسا سلماني و نيما صدقي تا 30 دي‌ماه هر شب ساعت 17:45 در خانه نمايش مهرگان به صحنه مي‌رود.
- نمايش «خفتگان و مردگان» به كارگرداني تبسم شاه پوري و نويسندگي تايماز رضواني و تبسم شاه پوري تا اول بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 45 دقيقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا مي‌شود.
- نمايش «بازپرس وارد مي شود» به كارگرداني علي علوي نژاد و نويسندگي جي.بي پريستلي تا دوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:15 به مدت 60 دقيقه در خانه نمايش مهرگان به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «مرگ تصادفي يك آنارشيست» از بيست و سوم دي ماه تا سوم بهمن ماه هر شب ساعت 19:15 به مدت 75 دقيقه سالن اصلي در تماشاخانه ديوار چهارم به صحنه مي‌رود.
- نمايش «اوبو» نوشته آلفرد ژاري به كارگرداني ميرعليرضا دريابيگي تا چهارم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 و به مدت 75 دقيقه در تالار حافظ اجرا مي‌شود.
- نمايش «قلبي كه ضربان دلخراشي داشت» به كارگرداني سعيد جعفري و نويسندگي فاطمه كمانكش تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 در تماشاخانه صحنه آبي به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «داستان عشق» نوشته ژان لوك ‌لگرس به كارگرداني بهروز عبادي تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 50 دقيقه در حوزه هنري به صحنه مي‌رود.
- نمايش «مصاحبه» نوشته جويس كارول اوتس به كارگرداني سيد محمدرضا فهميزي تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 45 دقيقه در تالار ناصرخسرو اجرا مي‌شود.
- نمايش «جنين» به كارگرداني فريبا آقاپور و نويسندگي درتا سوآپا و رضا فريدوني تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 55 دقيقه در تماشاخانه سه‌نقطه به نمايش در مي‌آيد.
- نمايش «عاشقستان» به كارگرداني علي برجي و نويسندگي كيوان صباغ تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقيقه در تماشاخانه تتماج به صحنه مي‌رود.
- نمايش «بازي در برزخ» به كارگرداني مهدي تنگ عيش و نويسندگي فرشته اميدوار طهراني تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 60 دقيقه در تالار محراب اجرا مي‌شود.
فراهنگ ** 7561 **1418**9129
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ