۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۳۰
کد خبر: 83171973
T T
۰ نفر
سياست ترجيحي استفاده از نيروهاي بومي هرمزگان پيگيري مي شود

بندرعباس- ايرنا- مديركل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان گفت: براي ما همه، بومي و غير بومي از حقوق برابر برخوردار است اما به دليل شرايط خاص كشور سياست ترجيحي استفاده از نيروهاي ماندگار و بومي دراستان پيگيري مي شود.

به گزارش ايرنا، احمد نفيسي روز سه شنبه در نشست كميسيون كارگري استان هرمزگان بر بهره گيري از نيروهاي بومي در صنايع استان تاكيد كرد و افزود: بايد عدل و انصاف و نسبت معقول و منطقي در اين مساله رعايت شود.
وي ادامه داد: در شرايط حساس كنوني، كميسيون هاي كارگري شهرستان هاي استان بايد با تشكيل نشست مداوم مسايل و مشكلات را رصد و مهار كنند.
مديركل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان گفت: در جايي كه براي رفع مشكلات كارگري نياز به ورود كميسيون كارگري باشد بايد اطلاع رساني شود.
نفيسي بيان داشت: شركت هاي صنعتي نيز بايد كارگران فعلي خود را حفظ و حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت كنند.
وي عنوان كرد: در شرايط ويژه امروز كه آمريكا به طور صريح در جهت تشديد تحريم هاي قبلي و جديد خود با ما اعلام مقابله مي كند، اين مسائل بيانگر خوي تجاوزگرانه مسوولان اين كشور دارد.
اين مسوول در اين رابطه گفت: دولت آمريكا از يك سو در راستاي ايجاد فشارهاي سياسي براي ايران تلاش مي كند و از سوي ديگر سازماندهي براي ايجاد نارضايتي هاي عمومي در بين فعالان اقتصادي را در دستور كار خود قرار داده است.
نفيسي يادآور شد: اين كشور از موضعي به ظاهر خيرخواهانه درصدد ايجاد شكاف بين دولت و مردم برآمده در حالي كه محرك اصلي همه نارضايتي ها خود آمريكاست.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد با همكاري همه مسوولان نظام ضمن عبور از اين گردنه، روز به روز در جهت تقويت موضع دفاع از ارزش ها و آرمان هاي مقدس نظام گام برداريم.
9887 /6048

سرخط اخبار استان‌ها