۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱:۲۵
کد خبر: 83169530
T T
۰ نفر
رئال مادريد به بحران پايان داد

تهران- ايرنا - تيم فوتبال رئال مادريد با برتري دو بر يك در ديدار دشوار مقابل رئال بتيس، از بحران خارج شد.

به گزارش بامداد دوشنبه ايرنا، در ادامه هفته نوزدهم ليگ باشگاه هاي اسپانيا، رئال مادريد كه فصل پر فراز و نشيبي را سپري مي كند به ميهمان تيم سخت كوش رئال بتيس رفت و به برتري دو بر يك دست يافت.
«سانتياگو سولاري» سرمربي جوان رئال مادريد پس از چند نتيجه ضعيف، در ديدار امشب به بازيكنان مطرحي چون «مارسلو»، «ايسكو» و «توني كروس» ميدان نداد و نفرات جوان ناشناخته را جايگزين آنان كرد. «گرت بيل» هم به دليل آسيب ديدگي در اين بازي حضور نداشت.
در دقيقه 13 «لوكا مودريچ» بهترين بازيكن سال 2018 جهان موفق شد گل نخست را براي رئال مادريد به ثمر برساند.
در ادامه بازيكنان بتيس كه از حمايت بيش از 50 هزار تماشاگر سود مي برند بر روند بازي تسلط كامل پيدا كردند تا در دقيقه 68 با هوشياري «سرجيو كانالس» به گل تساوي دست يابند.
در دقيقه 88 و در حالي كه بازيكنان ميزبان براي رسيدن به پيروزي در تلاش بودند، رئال مادريد صاحب ضربه ايستگاهي شد كه «دني سبايوس» با استفاده از اشتباه دروازه بان بتيس، گل دوم رئال مادريد را به ثمر رساند.
سبايوس كه دست پروده باشگاه بتيس است و سال گذشته از اين تيم به رئال مادريد پيوست، پس از گل شادي نكرد و با حركت به سوي تماشاگران ميزبان از آنان عذرخواهي كرد.
در نهايت رئال مادريد در ديداري كه روش تدافعي را در دستور كار داشت به پيروزي رسيد تا با 33 امتياز به رتبه چهارم جدول رده بندي رسيده و از بحران خارج شود.
رئال بتيس هم با قبول هفتمين شكست فصل، 26 امتيازي باقي ماند.
اكنون تيم هاي بارسلونا با 43، اتلتيكومادريد با 38 و سه ويا با 33 امتياز در رتبه هاي اول تا سوم جدول رده بندي ليگ باشگاه هاي اسپانيا قرار دارند.
شبد**ورزشي**3783**

سرخط اخبار ورزش