۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۳۴
کد خبر: 83169364
T T
۰ نفر

محور انديكا - شهركرد بر روي خودروها بسته شد

۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۳۴
کد خبر: 83169364
محور انديكا - شهركرد بر روي خودروها بسته شد

اهواز - ايرنا - بخشدار چلو گفت: بنا به تصميم ستاد بحران شهرستان انديكا و با توجه به در پيش بودن سامانه بارشي محور انديكا - شهركرد از ساعت 18 امروز يكشنبه به مدت 2 روز بر روي خودروها بسته شد.

سعيد بلدي عصر يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:با توجه به پيش بيني بارش سنگين برف و باران در اين بخش و احتمال بالاآمادن آب شط شيمبار،اين محور از ساعت 18 امروز تا ساعت هفت صبح روز سه شنبه مسدود است.
وي از رانندگاني كه قصد عبور از اين محور را دارند خواست براي جلوگيري از حوادث احتمالي از محورهاي ديگر استان براي سفر به چهارمحال و بختياري استفاده كنند.
اين تصميم بعد از حادثه خودروي اورژانس انديكا كه در حال انجام ماموريت به دليل زير آب رفتن جاده واژگون و تكنسين آن در سيلاب غرق شد اتخاذ شده است.
انتظار مي رود همانطور كه مسئولان براي مسدود كردن اين محور به راحتي اقدام مي كنند براي افزايش ارتفاع سطح اين جاده نيز وارد عمل شوند چرا كه اين مشكل بيش از يك دهه است كه در اين محور وجود دارد.
محور انديكا - شهركرد از راه هاي ارتباطي و ميانبر استان خوزستان به استان چهارمحال و بختياري است كه به دليل عبور اين جاده از كنار شط شيمبار در بخش چلو،در مواقع بارندگي سيل آسا مسدود مي شود.
شهرستان انديكا به سه بخش مركزي، چلو و آبژدان تقسيم شده و مركز آن در 186 كيلومتري شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/6068

سرخط اخبار استان‌ها