۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۱۳
کد خبر: 83166831
T T
۰ نفر
ملي حفاري به عنوان تيم اول راهي مرحله پلي آف شد

اهواز - ايرنا - تيم فوتسال بانوان ملي حفاري روز جمعه در هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر در اهواز با نتيجه سه بر 2 تيم شهرداري رشت را شكست داد.

به گزارش ايرنا تيم ملي حفاري نايب قهرمان فصل گذشته ايران در اين ديدار بار ديگر اقتدار خود را به حريفان نشان داد و به عنوان تيم اول راهي مرحله پلي آف شد.
بازيكنان ملي حفاري در نيمه نخست بازي، توپ و ميدان را در اختيار داشتند و با پيروزي 2 بر يك به رختكن رفتند.
تيم ملي حفاري كه از امتياز ميزباني برخوردار بود در نيمه دوم بازي را كنترل كرد و با زدن يك گل ديگر فاصله خود را با حريفش بيشتر كرد اما در دقايق پاياني بازي تيم ميهمان يكي از گل هاي خورده را جبران كرد.
در اين ديدار سحر پاپي، فرشته خسروي و فهيمه زارعي براي تيم ملي حفاري گلزني كردند.
گفتني است حضور پرشور تماشاگران اهوازي با تشويق پي در پي خود از مهمترين حواشي اين ديدار بود.
تيم ملي حفاري با اين پيروزي 56 امتيازي شد و به عنوان تيم اول به مرحله پلي آف صعود كرد.
تيم پالايش نفت آبادان ديگرنماينده استان در يك بازي بيرون از خانه موفق شد تيم پارس آرا شيراز را از پيش رو بر دارد اما نفتي هاي آبادان كه فصل گذشته قهرمان شده بودند در اين فصل دستشان از جام كوتاه ماند و نتوانستند به مرحله پلي آف صعود كنند.
زيور بابايي سرمربي تيم فوتسال بانوان ملي حفاري با بيان اين كه هدف ما در مرحله اول صعود به مرحله پلي آف بود كه به اين مهم رسيديم گفت: امروز هر 2 تيم بازي زيبايي به نمايش گذاشتند اما تجربه بازيكنان ما بر حريف چربيد و توانستيم پيروز ميدان شويم.
وي با بيان اين كه حريف در نيمه نخست دفاعي تر از ما بازي كرد و اين موضوع كار ما را براي گلزني سخت تر كرد افزود: خوشحالم كه بازيكنان ما در نيمه دوم، بازي را به خوبي كنترل كردند و در بازي آخر با دست پر از ميدان خارج شديم.
سرمربي تيم فوتسال بانوان ملي حفاري همدلي، انسجام تيمي و توجه بازيكنان به دستورات كادر فني را عاملي مهم در ارائه بازي هاي خوب اين تيم دانست و افزود: با توجه به برنامه هاي آماده سازي تيم ملي حفاري، تاكنون نتايج خوبي در ليگ به دست آورده ايم و تلاش مي كنيم عنوان قهرماني رقابت ها را از آن خود كنيم.
گفتني است ديدارهاي پلي آف از 12 بهمن‌ ماه به صورت رفت و برگشتي برگزار مي ‌شود كه تيم ‌هاي ملي حفاري و مس رفسنجان برابر هم به ميدان مي ‌روند و نامي اصفهان و دختران كوير مس كرمان نيز با هم به رقابت مي‌ پردازند.
9879/6068

سرخط اخبار استان‌ها