۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۲۱
کد خبر: 83164592
T T
۰ نفر
ثبت و تشريح واقعيت هاي دفاع مقدس آينده نظام اسلامي را بيمه مي كند

اراك - ايرنا - نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي گفت: ثبت و تشريح واقعيت هاي دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، آينده نظام اسلامي را بيمه مي كند.

به گزارش ايرنا، آيت الله «رضا تقوي» روز چهارشنبه در اجلاسيه سنگرسازان بي سنگر كنگره نقش امام ‌راحل در راهبري جنگ تحميلي و 6 هزار و 200 شهيد استان مركزي در دفاع مقدس در شهر فرمهين، افزود: امنيت و اقتدار نظام اسلامي مرهون خون شهدايي است كه از جان، مال و موقعيت اجتماعي خود گذشتند تا آسيبي به اين كشور نرسد.
وي ادامه داد: مسئولان در تمامي نهادهاي دولتي و خصوصي اعتبارشان را از خون شهدا گرفته اندو بايد براي اعتلاي نظام اسلامي از هيچ كوششي كوتاهي نكنند.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي بيان كرد: كساني كه از موقعيت خود سوء استفاده كرده و اموال بيت المال را چپاول مي كنند ظالم به حق مردم هستند و رشادت هاي نيروهاي مخلص انقلاب را نيز زير سئوال مي برند.
آيت الله تقوي اظهار داشت: برگزاري يادواره هاي شهدا اقدام ارزشمندي‌ در راستاي اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت است و آحاد مردم بايد به عنوان وظيفه شرعي و قانوني در محافل نوراني شركت كنند.
وي، جلوگيري از تحريف تاريخ دفاع مقدس را از ديگر وظايف مردم و مسئولان دانست و گفت: پيشكسوتان دفاع مقدس و دستگاه هاي متولي امور فرهنگي و اجتماعي كشور بايد نسبت بازنشر واقعيت هاي آن دوران غرور آفرين اقدامات ويژه و موثر انجام دهند.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي اضافه كرد: هر شهيد جنگ تحميلي سرمايه سترگ انقلاب اسلامي است و بايد سيره رفتاري هر يك از شهدا از سوي پيشكسوتان‌ دفاع مقدس براي نسل جوان تفسير و تبيين شود.
آيت الله تقوي ادامه‌داد: انقلاب اسلامي ايران صحنه عزت و سربلندي است و مردم و مسئولان سينه خود را در مقابل نيرنگ ها تيرهاي زهرآگين دشمن سپر كرده و اجازه نفوذ به بدخواهان نظام نمي دهند.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي بيان كرد: انقلاب اسلامي ايران به بركت رهبري هاي حكيمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و در سايه مجاهدان في سبيل الله به آرامش و اقتدار رسيده و مردم و مسئولان بايد در حفظ اين دستاورد هاي مقدس بيش از پيش تلاش كنند.
آيت الله تقوي گفت: دشمنان نظام اسلامي مي خواهند قدرت هسته اي و نظامي ملت ايران را خدشه دار كنند و آحاد مردم و مسئولان نيز وظيفه دارند با حضور در صحنه از قدرت و اقتدار نظام اسلامي صيانت كنند.
شهرستان فرمهين از توابع استان مركزي است و در اين منطقه بيش از 30 هزار نفر جمعيت زندگي مي كند.
3017/6013/

سرخط اخبار استان‌ها