۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۰۰
کد خبر: 83157696
T T
۰ نفر
وزیران دفاع، اقتصاد و صنعت به كمیسیون های تخصصی مجلس می روند

تهران- ایرنا- وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت هفته آینده با حضور در كمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی به سوال های نمایندگان پاسخ می دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، كمیسیون های تخصصی مجلس روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته آینده جلسه دارند. اعضای كمیسیون آموزش مجلس در جلسه هفته آینده خود لایحه بودجه سال 98 كل كشور را با حضور مسئولان بررسی می كند. همچنین قرار است اعضای این كمیسیون روز چهارشنبه به استان مركزی سفر كنند.

* وزیران اقتصاد و صنعت به كمیسیون اقتصادی مجلس می روند
اعضای كمیسیون اقتصادی مجلس یكشنبه آینده لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید كلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار را بررسی می كنند. همچنین قرار است رئیس بنیاد مستضعفان و معاونان وی برای بررسی فعالیت های این بنیاد در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق محروم كشور در این كمیسیون حضور یابند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی روز دوشنبه برای پاسخ به سوال دو نماینده در كمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابد. همچنین قرار است دومین نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش برای بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت كالاهای اساسی و غیراساسی در كشور به اعضای این كمیسیون روز سه شنبه بررسی شود.

* بررسی لایحه سی اف تی در كمیسیون امنیت ملی مجلس
قرار است اعضای كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یكشنبه آینده ایرادات شورای نگهبان در رابطه با لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به كنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم بررسی كنند.
همچنین قرار است عملكرد قانون بودجه سال 97 نیروی انتظامی و پیشنهادهای لایحه بودجه 98 با حضور فرمانده نیروی انتظامی و معاونانش در جلسه روز یكشنبه كمیسیون امنیت ملی بررسی شود. در این چارچوب قرار است عملكرد قانون بودجه سال 97 در وزارت دفاع و پیشنهادهای لایحه بودجه 98 با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بررسی شود.

* بررسی اصلاح قانون انتخابات در كمیسیون شوراهای مجلس
اعضای كمیسیون شوراهای مجلس در جلسه یكشنبه آینده خود رویكردهای انتخاباتی در اصلاح قانون انتخابات مجلس با حضور نمایندگان وزارت كشور، وزارت اطلاعات و پژوهشگران مركز پژوهش های مجلس بررسی می كنند همچنین اعضای كمیسیون قرار است گزارش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص عملكرد سال 97 بودجه این نهاد را بررسی كنند. اعضا كمیسیون همچنین تبصره های ارجاعی به كمیسیون درباره لایحه بودجه سال 1398 كل كشور را با حضور مسئولان ذیربط بررسی خواهند كرد.
اعضای كمیسیون های انرژی، برنامه و بودجه و صنایع و معادن قرار است در جلسات هفته آینده لایحه بودجه سال 98 كل كشور را با حضور مسئولان ذیربط بررسی كنند.
سیام**9121**3202*1834
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست