علت بوی نامطبوع شهر تهران در حال بررسی است

تهران- ایرنا- معاون مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: در حال بررسی علت و منشا بوی نامطبوع در شهر تهران هستیم.

محسن فرهادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره انتشار بوی نامطبوع در پایتخت افزود: علت این موضوع در حال بررسی است و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیدیم.
وی بیان كرد: علت این موضوع اعلام می شود.
فرهادی اظهار داشت: از مناطق مختلف تهران گزارش هایی مبنی بر استشمام این بوی نامطبوع وجود دارد، اما هنوز علت آن مشخص نشده است.
معاون مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت گفت: همچنین یك تیم سیار از دانشگاه علوم پزشكی تهران برای بررسی موضوع به سمت پالایشگاه تهران اعزام شده است.
فرهادی بیان كرد: تیم های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای سه دانشگاه علوم پزشكی تهران، ایران و شهید بهشتی برای همین موضوع به حالت آماده باش درآمدند.
وی درباره نتیجه بررسی تیم های ارزیاب بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای از منطقه پالایشگاه تهران گفت: حدود ساعت 19و 40 دقیقه تیم های اعزام شده به سمت پالایشگاه تهران اعلام كردند كه مشكلی در این پالایشگاه مشاهده نشده است. البته تیم های ارزیاب بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای به تعدادی از شركت های همان ناحیه كه تولید سولفور انجام می دهند، نیز مشكوك شدند كه در حال بررسی وضعیت هستند.
به گزارش ایرنا، بعد ازظهر امروز بوی نامطبوعی در مناطق مركزی شهر تهران استشمام شد و شایعاتی درباره منشا این بو بین مردم مطرح است.
اجتمام *9482 * 3063

سرخط اخبار جامعه