۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83156472
T T
۰ نفر

متهمان محیط زیست به دادگاه انقلاب احضار شدند

۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83156472
متهمان محیط زیست به دادگاه انقلاب احضار شدند

تهران- ایرنا- وكیل مدافع دو تن از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست از احضار متهمان پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب و ابلاغ كیفرخواست به آنها خبر داد.

محمد حسین آقاسی وكیل مدافع دو تن از فعالان محیط زیست روز چهارشنبه به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: روز گذشته (سه شنبه) 3 تن از متهمان پرونده به شعبه 15 احضار و كیفر خواست صادره از سوی دادسرا به آنها ابلاغ شد.
این وكیل دادگستری كه وكالت سام رجبی یكی از متهمان پرونده را بر عهده دارد، افزود: موكلم روز گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی حضور یافت و قاضی پرونده ضمن ابلاغ كیفر خواست از متهم خواست وكیل خود را معرفی كند كه سام رجبی اعلام كرده وكالت او را اینجانب بر عهده دارم اما قاضی نپذیرفته و گفته موكل، وكیل دیگری را معرفی كند.
آقاسی ادامه داد: طاهرغدیریان دیگر موكل من در پرونده فعالان محیط زیست، قاضی صلواتی به او گفته وكیل خود را تغییر دهید این در حالی است طبق قانون و بنا بر اذعان و گفته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه بنا برتبصره ماه 48 قانون آیین دادرسی كیفری فقط در مرحله دادسرا قابل اجراست و متهمان امنیتی در مرحله دادگاه می توانند وكیل مورد نظر خود را انتخاب كنند.
اجتمام 9104 * 1417 * 3063
۰ نفر