۱۱ دی ۱۳۹۷، ۹:۳۹
کد خبر: 83154642
T T
۰ نفر

مشاركت بوشهري ها در سامانه 124 افزايش يافت

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۹:۳۹
کد خبر: 83154642
مشاركت بوشهري ها در سامانه 124 افزايش يافت

بوشهر- ايرنا- معاون نظارت بازرسي و حمايت از حقوق مصرف كنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: درسه ماه سوم سال جاري در مجموع يكهزار و774 گزارش قابل پيگيري به سامانه 124 اين استان اراه شده كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل241 درصد رشد نشان مي دهد.

به گزارش ايرنا، رضا جمالي روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع يكهزار 774 مورد گزارش و شكايات رسيدگي شده 562 فقره پرونده تخلف صنفي تنظيم و به ادارات تعزيرات حكومتي ارسال شده كه در اين بخش نيز رشد 180درصدي در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد هستيم.
وي بيان كرد: بخشي از گزارش هاي دريافتي منجر به مصالحه طرفين دعوي شده و از تنظيم برگ گزارش بازرسي خودداري كرده اند كه اين موضوع مهم در مقايسه با سه ماه سوم سال 96 از رشد بسيار چشمگيري برخوردار بوده است.
جمالي يادآور شد: افزايش مشاركت مردمي براي نظارت بر بازار از برنامه هاي داراي اولويت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاكيد كرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفي مي توانند مراتب را به تلفن 124 ستادخبري اين سازمان و ادارات شهرستان هاي تابعه گزارش و يا با مراجعه حضوري به محل ياد شده نسبت به تنظيم شكايت خود اقدام كنند.
جمالي افزود: توسعه نقش مشاركت آحاد مردم جامعه و اقشار مختلف براي نظارت بيشتر و موثر تر بر بازار كالا و خدمات مي تواند به نتايج بسيار با ارزشي منتهي شود.
جمالي اظهار داشت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در برنامه هاي مهم و با اهميت تمركز ويژه اي بر جلب همكاري مردم و جذب ناظران افتخاري شده است.
6043/7212

سرخط اخبار استان‌ها