۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۵۴
کد خبر: 83153988
T T
۰ نفر
اعتماد مردم نسبت به امور خيريه بيشتر شود

رشت - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت گفت: مردم وقتي عمل خالصانه متوليان را ببينند به فعاليت در امور خيريه گرايش پيدا مي كنند از اين رو بايد اعتماد مردم نسبت به امور خيريه بيشتر شود.

گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در گيلان به ايرنا حاكيست؛ آيت الله رسول فلاحتي روز دوشنبه در مراسم معارفه رئيس ستاد ديه گيلان با اشاره به ويژگي هاي مرحوم حميد كامران زاده رئيس سابق ستاد ديه استان اظهار داشت: از اوايل انقلاب اسلامي مرحوم كامران زاده را مي شناختم و از شخصيت هاي بي حاشيه و به دور از جناح بازي هاي سياسي در استان بود.
وي در ادامه به مشاركت مردم در امور خيريه اشاره كرد و افزود: مردم متوليان ستاد ديه را امين خود مي دانند و بايد به گونه اي عمل شود تا تعداد خيران افزايش پيدا كند.
آيت الله فلاحتي خواستار اطلاع رساني آزادي زندانيان جرايم غير عمد شد و بيان كرد: بين زندانيان مرد و زن نبايد تفاوتي گذاشته شود ضمن اينكه پس از آزادي، نظارت بر افراد را ادامه دهيد.
وي يادآور شد: تلاش كنيد فعاليت ها براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد بدون حاشيه باشد و افراد را براي تصدي امور بدون سلايق سياسي در نظر بگيريد.
مديركل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي گيلان نيز در اين مراسم، به وجود محكومان مالي و غير عمد در زندان ها اشاره كرد و گفت: يكي از يادگارهاي شهيد لاجوردي تشكيل ستاد ديه بود.
سيد حميد حسيني به آزادي بيش از 85 هزار نفر زنداني جرايم غير عمد توسط ستاد ديه در كشور اشاره و اضافه كرد: تاكنون بيش از 9 هزار نفر از زندانيان جرايم غير عمد با تلاش ستاد ديه در استان آزاد شده اند.
وي با تاكيد بر تداوم فعاليت ها براي آزادي زندانيان غير عمد در گيلان بيان داشت: نياز است منابع مالي جديدي براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد تعريف شود تا اين محكومان بتوانند به جمع خانواده خود و جامعه برگردند.
در اين مراسم عليرضا يزداني به عنوان رئيس ستاد ديه گيلان معرفي شد.
7296/2007/

سرخط اخبار استان‌ها