متخلفان اقتصادي استان افزون بر 337 ميليارد ريال محكوم شدند

زاهدان - ايرنا - مدير كل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان گفت: متخلفان اقتصادي اين استان در 9 ماهه نخست امسال به پرداخت 337 ميليارد و 651 ميليون ريال جزاي نقدي در حق دولت و شاكيان خصوصي محكوم شدند.

حيدر ميرزايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين مدت 9 هزار و 473 فقره پرونده به تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان وارد كه 9 هزار و 451 پرونده رسيدگي و مختومه شد.
وي ادامه داد: در حوزه مختومه كردن پرونده ها در اجراي احكام ادارات تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان رشد 34 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتيم.
مدير كل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان گفت: از مجموع پرونده هاي وارده چهار هزار و 959 فقره به حوزه كالا و خدمات، چهار هزار و 141 پرونده به قاچاق كالا و ارز و 373 فقره به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داشت.
وي افزود: پرونده هاي قاچاق كالا و ارز سيستان و بلوچستان در اين مدت نسبت به مدت مشابه پارسال بيش از 80 درصد رشد داشته است.
ميرزايي گفت: در اين مدت در اجراي احكام بويژه وصولي جرائم نسبت به محكوميت صادره نيز عملكرد اداره كل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان موفقيت آميز بوده به طوري كه در حوزه قاچاق كالا رتبه نخست كشوري را از آن خود كرد.
وي بيان كرد: در كنار برخورد با متخلفان اقدامات پيشگيرانه نيز در دستور كار اين اداره كل قرار گرفت و 19 نفر از محكومان به مناسبت ميلاد رسول اكرم(ص) مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.
7316**3213

سرخط اخبار استان‌ها