۷ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۹
کد خبر: 83150288
T T
۰ نفر
برترين هاي رده بندي بدمينتون بانوان جوان شناخته شدند

تهران -ايرنا- نفرات برتر سومين مرحله مسابقات رده بندي بدمينتون با‌نوان رده سني جوانان كه از پنجم تا هفتم دي ماه جاري در شهرستان كرمان برگزار شد مشخص شدند.

به گزارش روز جمعه گروه ورزشي ايرنا از فدراسيون بدمينتون، در قسمت يك نفره اين مسابقات كه با شركت ۴۲بازيكن برگزار شد، نسيم صفايي از تهران قهرمان اين رقابتها شد و مدال طلا را به گردن آويخت.يگانه تفرشي از تهران نيز به نايب قهرماني رسيد و صاحب مدال نقره شد.
حنانه يعقوب زاده از تهران و نرگس افشاري از تهران به مقام سوم مشترك مسابقات در قسمت يك نفره دست يافتند و به مدال برنز رسيدند.
در قسمت دو نفره (تيمي) كه با شركت ۳۲ بازيكن برگزار شد تيم دونفره يگانه تفرشي و نازنين زماني از تهران به مقام نخست قهرماني رسيده و صاحب مدال طلا شدند.تيم دونفره حنانه يعقوب زاده و نسيم صفايي از تهران دوم شدند و مدال نقره را كسب كردند.
تيم هاي دونفره بيتا منصوري و ميترا پشته شيراني از كرمان به همراه تيم دونفره نازنين بشيري و نسترن كرمي (آزاد) مقام سوم مشترك را به خود اختصاص دادند و نشان برنز را از آن خود كردند.
در مراسم اختتاميه اين رقابتها كه با حضور گيتي گرامي معاون ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان كرمان ، محمدي رييس هييت استان كرمان ، فروغ لنگري نايب رييس هيئت استان كرمان و خانم زمانيان نماينده فدراسيون بدمينتون انجام شد مدال ها و احكام نفرات برتر از سوي مسوولان حاضر به قهرمانان اهداء گرديد.
ورزشي ** 9128** 1528 **1440