۷ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83150275
T T
۰ نفر
طرح هميار صنعت توسط دانشگاه صنعتي قم اجرايي شد

قم-ايرنا- رئيس دانشگاه صنعتي قم گفت: طرح هميار صنعت براي اولين بار در كشور توسط دانشجويان اين دانشگاه به اجرا گذاشته شد.

به گزارش ايرنا، جلال رضايي نور در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهر مقدس قم افزود: در اين طرح تيم هاي دانشجويي به واحدهاي صنعتي استان مراجعه كرده و با آسيب شناسي مشكلات صنعت، راهكارهاي مناسبي را براي برطرف شدن موانع توليد در قم ارائه مي دهند.
وي با بيان اينكه دانشگاه صنعتي قم از جمله 23 دانشگاه صنعتي در سراسر كشور است كه داراي 57 عضو هيأت علمي و حدود 2 هزار دانشجو است، خاطرنشان كرد: اين دانشگاه در شاهراه مواصلاتي كشور و نزديك به چندين شهرك و ناحيه صنعتي قرار گرفته است.
رضايي نور با اشاره به وجود 23 رشته كارشناسي و كارشناسي ارشد در دانشگاه صنعتي قم، گفت: تمامي مسئولان و دانشجويان اين دانشگاه تلاش مي كنند تا سهم پررنگي در رشد و توسعه و اشتغالزايي و گره گشايي از مشكلات كشور داشته باشند.
وي با بيان اينكه ما تلاش مي كنيم طي 5 سال آينده به عنوان 10 دانشگاه برتر صنعتي كشور مطرح شويم، گفت: مديران و كاركنان اين دانشگاه در تمام ايام هفته به صورت شبانه روزي پاسخگوي پرسش هاي دانشجويان و مردم هستند.
وي همچنين گفت: در چهار سال گذشته 10 اختراع از دانشجويان اين دانشگاه به ثبت رسيده كه نشانه توجه جدي دانشگاهيان به رفع مشكلات كشور است.
رضايي نور افزود: مركز نوآوري دانشگاه صنعتي قم با 14 طرح نوآورانه در ميان دانشگاههاي صنعتي كشور خودنمايي مي كند.
وي در پايان بر ضرورت آگاهي از نقاط قوت و ضعف كشور در حوزه هاي گوناگون در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، تأكيد كرد و گفت: بدون ترديد براي طي كردن مسير رشد و توسعه و پيشرفت، بايد از داشته هاي خود به خوبي آگاهي داشته و در اين مسير برنامه ريزي دقيق و هوشمندانه انجام دهيم.
8146/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها