۵ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷
کد خبر: 83148412
T T
۰ نفر
موانع در استان با تمركز مديريتي و پيگيري رفع مي شود

ساري- ايرنا- استاندار مازندران گفت كه بسياري از موانع استان با پيگيري و تمركز مديريتي رفع مي شوند به همين دليل در دستوالعمل تهيه برنامه هاي 100 روزه بيشتر از اعتبار نياز به پيگيري دارد. ‎

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي استانداري، احمد حسين زادگان در همايش فرمانداران استان با بيان اين كه همه كارها به بودجه و اعتبار وابسته نيست، افزود: در برنامه هاي 100 روزه به دنبال تعريف پروژه هاي جديد نيستيم و برنامه 100 روزه بيش از اعتبار، پيگيري مي خواهد.
وي اضافه كرد: هدف از آن انجام اقدامات فوق العاده و با رويكرد گره گشايي است كه با تدبير و توان مديريتي، رهاوردهاي محسوس براي مردم دارد و تهيه برنامه 100 روزه يك مجموعه اقدام در راستاي تقويت اميد اجتماعي است.
استاندار مازندران گفت: به كار و مديريت جمعي و مشاركتي اعتقاد داريم و معتقديم كه مازندران فقط در سايه تعامل و هم افزايي همه گروه ها و طبقات سياسي، اجتماعي، فرهنگي و جلب مشاركت آحاد مردم توسعه مي يابد.
وي افزود: فرمانداران و مديران ، ظرفيت تشكل هاي مردم نهاد را براي پيشبرد امور جدي بگيرند و با اولويت دنبال كنند.
استاندار مازندران با بيان اين كه تلاش داريم تا دانش آموزان، دانشجويان و آحاد جامعه به عضويت تشكل هاي مردم نهاد درآيند، عنوان كرد: سمن ها با ظرفيت والايي كه در اختيار دارند مي توانند بر اساس اولويت هاي كاري شهرستان ها و ويژگي ها و ظرفيت هاي منطقه اي پاي كار بيايند.
نماينده عالي دولت در استان مازندران بر ضرورت افراد تسهيل گر در بخش هاي مختلف براي سرعت بخشيدن به فرآيند كارها و گير نكردن مردم در امور بوروكراسي هاي زائد تاكيد كرد و گفت: فرمانداران بايد پيگير جدي ارائه خدمات دهي مطلوب ادارات به مردم باشند.
حسين زادگان اميد اجتماعي را از راهبردهاي نظام جمهوري اسلامي دانست و با بيان اين كه مردم در بخش هاي مختلف مطالبه دارند، گفت: مردم بصير و انقلابي ما در انتخابات و صحنه هاي مختلف انقلاب، حضور متعهدانه دارند و بايد مشكلات اقتصادي مردم با جديت پيگيري و حل شود.
استاندار مازندران تاكيد كرد كه بايد حضور مسئولان در بين مردم تقويت شود و ملاقات عمومي با مردم به صورت مستمر برگزار شده و در فرصت هاي لازم از دستاوردهاي نظام و دولت، به صورت منطقي و استدلالي دفاع شود.
حسين زادگان بر جديت فرمانداران براي مبارزه با فساد اداري، شفافيت مالي، پيگيري پنجره واحد سرمايه گذاري، راه اندازي نظام پيشنهادها و حذف بوروكراسي هاي زائد و فاسد در نظام اداري تاكيد و خواستار شد: جلب و حمايت از سرمايه گذاران، حفظ سرمايه گذاري هاي موجود و كمك براي توسعه سرمايه گذاري هاي موفق به صورت موردي در شهرستان ها، گردشگري سلامت، بوم گردي و طرح هاي داراي مزيت در شهرستان از سوي فرمانداران جدي گرفته شود.
استاندار مازندران بر بهره گيري فرمانداران و مديران از ارتباطات نوين و ويدئوكنفرانس براي پيگيري مشكلات مردم تاكيد كرد.
حسين زادگان افزود: توسعه ورزش همگاني، پسماند و طرح تفكيك زباله از مبدا، اجراي طرح درختكاري، پيش بيني و انجام هماهنگي هاي لازم براي مقابله با حوادث طبيعي، كاهش سن مديريتي، ارتقاء سهم مديريتي بانوان و انتخاب دستياران خلاق و ايده پرداز جوان از سوي فرمانداران با جديت دنبال شود.
6990/1899

سرخط اخبار استان‌ها