۴ دی ۱۳۹۷، ۲:۰۰
کد خبر: 83146263
T T
۰ نفر
تيم فوتبال استقلال مغلوب دخانيات گيلان شد

رشت - ايرنا - در ادامه مسابقات فوتبال ليگ برتر بزرگسالان استان گيلان جام گيل، تيم استقلال رشت مغلوب دخانيات گيلان شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم فوتبال دخانيات گيلان عصر دوشنبه در اين ديدار از هفته شانزدهم اين رقابت ها در يك بازي نزديك با نتيجه 2 بر يك برابر تيم فوتبال استقلال رشت به برتري رسيد.
در اين ديدار بين دو تيم همشهري در رشت تيم دخانيات گيلان برتر از حريف خود ظاهر شدو سرانجام با پيروزي در اين ديدار ، علاوه بر كسب هر سه امتياز اين ديدار، به صدر جدول اين مسابقات صعود كزد.
تيم فوتبال استقلال رشت با كسب نتايج خوب در چند هفته گذشته و صعود تا رتبه پنجم جدول ، با شكست در اين بازي، يك پله در جدول نزول و در رده ششم جدول رده بندي قرار گرفت.
همچنين در ديگر بازي برگزار شده از هفته شانزدهم اين رقابت ها ، تيم هاي فوتبال ميرزاكوچك صومعه سرا و شهرداري رضوانشهر رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم فوتبال شهرداري رضوانشهر با نتيجه سه بر يك حريفش را شكست داد.
در ساير بازي هاي انجام شده نيز ، تيم فوتبال شهرداري بندرانزلي با نتيجه 2 بر يك برابر ملوان ب انزلي به برتري دست يافت و تيم فوتبال شهرداري كلاچاي موفق شد با نتيجه سه بر يك برابر شهرداري ماسال پيروز شود.
در جدول رده بندي اين رقابت ها نيز ، تيم فوتبال دخانيات گيلان با كسب 34 امتياز در صدر جدول قرار گرفت، تيم فوتبال مقاومت آستارا با كسب 32 امتياز دوم شد و تيم هاي فوتبال سردارجنگل گوراب زرميخ و شهرداري بندرانزلي نيز با كسب 27 امتياز در مكان هاي بعدي قرار دارند.
در رقابت هاي فوتبال قهرماني ليگ برتر بزرگسالان استان گيلان جام گيل، 13 تيم در يك گروه به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم به رقابت مي پردازند.
7285 /6030

سرخط اخبار استان‌ها