۲ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۰۴
کد خبر: 83144913
T T
۰ نفر
روحاني اعضاي دولت را مامور اجراي توافق هاي سفر تركيه كرد

تهران - ايرنا - رئيس جمهوري در جلسه هيات دولت و پس از ارائه گزارشي از توافق هاي ايران و تركيه در سفر به آنكارا، اعضاي دولت را به پيگيري كامل توافقات سفر به تركيه و انجام تعهدات مامور كرد.

به گزارش يكشنبه شب ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در جلسه عصر امروز هيات وزيران به رياست حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري، گزارش سفر رئيس جمهوري و تعدادي از اعضاي دولت به تركيه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
در اين سفر، رئيس جمهوري و مسئولان دولت تركيه مواضع و سياست هاي مستقل و مناسبي را در رابطه با حمايت از توافق هسته اي و ضرورت مقابله با تحريم هاي غيرقانوني عليه ايران اعلام كرده و زمينه هاي همكاري بلند مدت و راهبردي در حوزه هاي تجاري، بانكي، صنعتي، حمل و نقل و سرمايه گذاري مشترك مورد توافق قرار گرفت.
رئيس جمهوري با توجه به اهميت توسعه همكاري هاي اقتصادي دو كشور و زمينه هاي متعدد و متنوع همكاري، كليه اعضاي دولت را به پيگيري كامل توافق هاي سفر و انجام تعهدات مامور كرد.
هيات وزيران همچنين انتخاب محمود واعظي رئيس دفتر رئيس جمهوري به عنوان رئيس كميسيون مشترك اقتصادي ايران و تركيه را مورد تصويب قرار داد.
شبد**1953**1379
۰ نفر