۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲
کد خبر: 83142847
T T
۰ نفر
فسخ قرارداد پيك با بسكتبال و ضرر 130 هزار دلاري ايران

تهران- ايران- شركت تامين كننده لباس هاي تيم ملي بسكتبال ايران، قراردادش با فدراسيون ايران به ارزش سالانه 130 هزار دلار را به صورت يك طرفه فسخ كرده است.

به گزارش روز شنبه ايرنا، در شرايطي كه در ابتداي سال مسئولان فدراسيون بسكتبال براي عقد قرارداد با شركت پيك راهي چين شده بودند و سپس از ادامه همكاري با شرايطي مناسب با اين شركت خبر داده بودند اما مسئولان پيك بعد از چند ماه قرارداد خود را فسخ كرده اند و تيم ملي ايران هم اكنون اسپانسر لباس ندارد و حتي در دو ديدار اخير به صورت رايگان با لباس هاي اين شركت بازي كرده است.
فسخ قرارداد شركت پيك با فدراسيون ايران در اواخر تابستان بوده و حتي تيم دختران نوجوان هم با لباس هاي يك شركت ايراني راهي مسابقات قهرماني آسيا شد اما تاكنون مسئولان فدراسيون اين موضوع را اعلام نكرده بودند.
با اين شرايط فدراسيون بسكتبال كه هنوز در جذب منابع مالي مناسب مشكل دارد مبلغ سالانه 130 هزار دلار را كه تقريبا يك چهارم بودجه سالانه اش است از دست داده و هنوز نتوانسته جايگزيني براي اين شركت انتخاب كند.
اين اتفاق در حالي افتاده كه بسكتبال ايران يكي از قدرت هاي آسيا است اما يك شركت خارجي به سادگي قراردادش را بدون جريمه فسخ مي كند.
ورزشي**ع-ح**2024
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش