۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83135280
T T
۰ نفر

گل گهر سيرجان بر اكسين البرز غلبه كرد

۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83135280
گل گهر سيرجان بر اكسين البرز غلبه كرد

كرمان - ايرنا - تيم فوتبال گل گهر سيرجان در هفته پاياني نيم فصل نخست رقابت هاي ليگ دسته يك مقابل اكسين البرز با يك گل به برتري رسيد و مس كرمان به تساوي رضايت داد.

به گزارش ايرنا ، ديدار 2 تيم فوتبال گل گهر سيرجان و اكسين البرز عصر امروز(شنبه) در ورزشگاه اختصاصي سيرجان پيگيري شد و در نهايت ميزبان توانست سه امتياز اين بازي را از آن خود كند.
تك گل سه امتيازي سيرجاني ها را در اين ديدار خانگي حسام پورهاشم در دقيقه 83 به ثمر رساند.
تيم فوتبال گل گهر سيرجان با اين پيروزي 30 امتيازي شد و با وجود برد سرخپوشان پاكدشت در جايگاه دوم جدول رده بندي ليگ دسته يك فوتبال كشور باقي ماند و اكسين البرز نيز با 23 امتياز در رتبه پنج جام آزدادگان باقي ماند.
**مس كرمان با تساوي مقابل بادران تهران متوقف شد
تيم فوتبال مس كرمان ديگر نماينده استان كرمان نيز عصر روز شنبه مهمان بادران بود و در حالي كه با گل زود هنگام تهراني ها، تا دقايق پاياني، بازي را به حريف خود واگذار كرده بود توانست در دقيقه 88 بازي را به تساوي بكشاند.
مجتبي محبوب مجاز در دقيقه هفت براي بادران گلزني كرد و تك گل مس كرمان را در اين بازي مهدي تيكدري نژاد در دقيقه 88 وارد دروازه تهراني ها كرد.
مس كرمان در دقايق پاياني بازي يكپارچه حمله شده بود در نهايت توانست مزد زحمات خود را بگيرد و با يك امتياز تهران را به مقصد كرمان ترك كند.
فرزاد حسين خاني در دقيقه 16 و مهرداد قنبري در دقيقه 35 اين مسابقه از تيم مس كرمان با كارت زرد داور جريمه شدند.
تيم فوتبال مس كرمان با اين تساوي 28 امتيازي شد و با يك پله صعود پس از سرخپوشان پاكدشت و گل گهر سيرجان در رتبه سوم جدول رده بندي ليگ دسته يك كشور قرار گرفت، بادران تهران نيز با 21 امتياز هشتم شد.
تيم فوتبال مس رفسنجان نيز اين هفته قرعه استراحت داشت.
7420/ 5054
۰ نفر