۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
کد خبر: 83134832
T T
۰ نفر
استكبار به دنبال ایجاد نارضایتی مردمی با انواع ترفندهاست

سمنان- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور گفت: استكبار جهانی به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم ایران اسلامی از طریق انواع ترفندها و نقشه هاست.

به گزارش ایرنا، حسین ذوالفقاری روز شنبه در نشست شورای اداری و آیین معرفی استاندار سمنان در سالن مطهری این شهر، افزود: اكنون استكبار جهانی درصدد ایجاد آشوب و تفرقه در ایران اسلامی است و تنوع نقشه های دشمنان برای جدایی مردم از نظام قابل توجه است.
ذوالفقاری تصریح كرد: اكنون در صحنه نابرابر در مقابل استكبار جهانی قرار داریم و آمریكا می خواهد با رویكرد مذاكره ایران را تسلیم كند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور ادامه داد: شاه بیت تمام اقدامات آمریكا ایجاد نارضایتی در بین مردم است و هركسی كه دل در گرو آحاد جامعه دارد برای رفع گرفتاری های مردم اقدام كند.
وی اضافه كرد: امید، اعتماد و رضایت باید در اولویت كاری مدیران و مسئولان باشد و با اتخاذ این راهبردها، باید توطئه های استكبار جهانی را خنثی كرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور با اشاره به ضرورت های كشور در شرایط كنونی، تصریح كرد: وقت و انرژی مسوولان نباید برای كارهای جزئی و بی اساس باشد، مردم از مسئولان رویكرد پیشگیرانه و مبارزه با فساد می خواهند.
وی گفت: مردم دیگر با قوا‌ یا جناح كاری ندارند و دوست دارند مشكلاتشان برطرف شود، انصاف و عدالت در كشور فراگیر شود، مردم از بی عدالتی ها ناراضی هستند.

** قانون مداری برای رفع فساد فراگیر شود
ذوالفقاری افزود: مردم از مسئولان، مسئولیت پذیری می خواهند و باید با مردم صادق بود.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور ادامه داد: كاغذبازی های اداری یكی از گرفتاری های مردم است و این رویكرد یكی از عوامل منفی در ایجاد فساد در جامعه است.
ذوالفقاری گفت: تنها راهكار برطرف كردن فساد این است كه قانون مداری در كشور فراگیر شود و معیار در انجام كارها صداقت و تلاش باشد.
وی تصریح كرد: منشا تمام گرفتاری های ما تكبر، طمع، حسادت است و باید با همدلی و اتحاد برای توسعه ایران اسلامی گام برداشت.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور ادامه داد: چاپلوسی و بی قانونی نباید در دستگاه های اجرایی فراگیر شود و همه مسئولان در برابر اقدامات خود مسئول هستند.
وی با بیان اینكه راهكارهای عملی برای كاهش هزینه های جاری كشور درنظر گرفته شود، افزود: در میزان پذیرایی و تشریفات در جلسه های اداری تجدید نظر شود.
ذوالفقاری ادامه داد: برای كاهش هزینه های جاری كشور باید گام های عملیاتی برداشت و راهكارهای عملی برای رفع این چالش مدنظر قرار گیرد، با حرف نمی توان هزینه ها را كم كرد و كاهش هزینه ها در كشور فرهنگ شود.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور تصریح كرد: در آیین های تكریم و معارفه باید خودمان را قضاوت كنیم و مدیران از نگاه مردم ارزیابی شوند.
به گزارش ایرنا، در این نشست نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان، مدیران و نخبگان استان سمنان حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز بیست و یكم آذر 97 از هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دكتر روحانی رئیس جمهوری رای اعتماد گرفت و به عنوان استاندار سمنان منصوب شد، پیش از این سید شهاب الدین چاوشی به مدت 11 ماه استاندار سمنان بود كه اواخر آبان ماه گذشته با اجرای قانون منع به كارگیری بازنشستگان در دولت از این سمت كنار رفت.
7339/6103
۰ نفر