۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83133908
T T
۰ نفر
كنشگران سیاسی تجربه سال 84 را تكرار نخواهند كرد

تهران- ایرنا- دبیر كل حزب ندای ایرانیان گفت: با وجود مشكلات فراوانی كه در كشور وجود دارد، كنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال 84 را تكرار نخواهند كرد كه نتیجه آن جمود و به هدر رفتن استعدادها و ظرفیت های كشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سیدصادق خرازی» صبح امروز (جمعه) و در چهارمین كنگره سراسری حزب ندای ایرانیان با بیان این مطلب افزود: كشور در شرایط خاص و ویژه ای قرار دارد، نشاط سیاسی و اعتماد به نفس تا حدی آسیب دیده است و نقدهای جدی به عملكرد دولت و دولتمردان وجود دارد.
وی ادامه داد: مشكلات و گرفتاری های مردم، گرانی ها، نابسامانی و تحریم ظالمانه استعمار و استكبار جهانی و بی تدبیری ها در مدیریت همه واقعیت های امروز جامعه ما هستند و عدم امنیت برخی كنشگران سیاسی سلسله اندام جریان های سیاسی كشور را لرزانده است.
خرازی تصریح كرد: ما انتظارات زیادی از دولت و مسئولین داریم اما هرگز حاضر نیستیم روی دیوار كسانی كه بدبختی و گرفتاری هشت ساله دوران جمود كشور را ایجاد كردند، امضا كنیم.
دبیر كل حزب ندای ایرانیان ادامه داد: با وجود مشكلات فراوانی كه در كشور وجود دارد، كنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال 84 را تكرار نخواهند كرد كه تجربه آن جمود و به هدر رفتن استعدادها و ظرفیت های كشور است.
وی خاطرنشان كرد: اصلاحات همیشه زنده است چون پیام بزرگ و گفتمان توسعه سیاسی اجتماعی و مبارزه با استعمار و پیشرفت و توسعه را در درون خود جای داده است.
خرازی با بیان اینكه اصل و استمرار سیاست خارجی است، تاكید كرد: وزیر امور خارجه اگر پشتوانه مردم و اتحاد همه جریان های سیاسی را به همراه خود داشته باشد، می تواند در عرصه های بین المللی و سیاسی موفق شود.
دبیركل حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: سیاست خارجی نیازمند وحدت ملی است و باید دست اندركاران كشور كاری كنند كه در این روزهای دشوار خواب بیگانگان تعبیر نشود.
وی با اشاره به مقاله ای كه درباره محمد جواد ظریف نوشته است، گفت: پطروس غالی دبیركل پیشین سازمان ملل گفت اگر ظریف متعلق به ایران نبود، استعداد و ظرفیت این را داشت كه دبیركل سازمان ملل متحد شود.
خرازی گفت: محمد جواد ظریف افتخار مردم ایران است و نام او در سیاست خارجی ایران باقی است بارها گفته ام دكتر حسین فاطمی فقط یازده ماه وزارت كرد اما در طول تاریخ ایستاده است و نام ظریف در تاریخ روابط بین الملل باقی خواهد ماند.
چهارمین كنگره حزب ندای ایرانیان صبح جمعه با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و حزبی در سالن همایش های برج میلاد آغاز شد.
محمد جواد ظریف، موسوی لاری، شكوری راد، كرباسچی، صادق خرازی و تعدادی از نمایندگان مجلس در این كنگره حضور دارند.
سیام*3202 *1058**9129
۰ نفر