۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
کد خبر: 83131857
T T
۰ نفر
زنجان درمسابقات پاورليفتينگ پيشكسوتان و جوانان، اول و دوم شد

زنجان - ايرنا - رئيس هيات پرورش اندام و بدنسازي استان زنجان گفت: تيم زنجان در رقابت هاي قهرماني پاورليفتينگ بدون لوازم باشگاه هاي ايران كه به ميزباني زنجان برگزار شد در رده پيشكسوتان و جوانان به مقام نخست و دوم دست يافت.

مهران زرگري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه زنجان در رده سني نوجوانان و بزرگسالان جايگاه چهارم را كسب كرد، افزود: به رغم گذشت چهار روز از پايان اين رقابت ها، هنوز نتايج از سوي كيمته پاورليفتينگ فدراسيون پرورش اندام و بدنسازي به صورت رسمي اعلام نشده است.
وي، سطح اين پيكارها را به دليل حضور ورزشكاران قدر و توانمند، بسيار بالا خواند و اظهار داشت: تعداد 324 ورزشكار در قالب 39 تيم به مدت سه روز با يكديگر رقابت كردند.
زرگري يادآور شد: اين رقابتها در رده هاي سني نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان در سالن 6 هزار نفري امام خميني (ره) مجموعه ورزشي انقلاب زنجان و از 15 تا 17 آذر جاري برگزار شد.
وي افزود: پيكارهاي رده سني نوجوانان و جوانان در 12 دسته وزني و رده هاي بزرگسالان و پيشكسوتان نيز در 11 دسته وزني انجام شد.
رئيس هيات پرورش اندام و بدنسازي استان زنجان، گفت: اين مسابقات براي نخستين بار در زنجان و تحت عنوان جام غواصان دريادل و با همكاري و تعامل كميته پاورليفتينگ فدراسيون و اداره كل ورزش و جوانان، بدون هيچ مشكي برگزار شد.
زرگري با بيان اينكه هيات تلاش دارد هرسال ميزبان رقابت هاي قهرماني پاورليفتينگ بدون لوازم باشگاه هاي ايران باشد، افزود: در صورت موافقت و حمايت، هيات مي تواند به صورت تورنمنت (با حضور چند كشور خارجي) اين پيكارها را برگزار كند.
به گزارش ايرنا، در زمان حاضر بيش از 120 باشگاه بدنسازي و پرورش اندام در سطح اين استان فعال است و 10 هزار ورزشكار نيز به صورت رسمي و بيمه شده و تحت پوشش هيات در باشگاه هاي بدنسازي و پرورش اندام استان زنجان فعاليت مي كنند كه هفت هزار نفر آنان مرد و مابقي نيز زن هستند.
6084/6085

سرخط اخبار استان‌ها