۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱
کد خبر: 83129258
T T
۰ نفر

میز مدیریت شبكه افق به «جلال غفاری» رسید

۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱
کد خبر: 83129258
میز مدیریت شبكه افق به «جلال غفاری» رسید

تهران- ایرنا- «مرتضی میرباقری» معاون سیمای سازمان صدا و سیما با صدور حكمی «جلال غفاری» را به عنوان مدیر شبكه افق منصوب كرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در حكم انتصاب مدیر جدید شبكه افق بر همكاری و مشاركت نیروهای مجرب، جوان و با انگیزه و مستعد در تولید برنامه ها، شناسایی ظرفیت ها، استعدادها و رویش های انقلاب اسلامی و جذب و به كارگیری آنها و همچنین توانایی كادر سازی حرفه ای برای تولید برنامه هایی در تراز انقلاب اسلامی در سپهر راهبردهای این شبكه تاكید شده است.
پرداختن عالمانه، حرفه ای، مستند، باورپذیر و هنرمندانه به روایت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر ماموریت های مدیر جدید شبكه افق است.
روشنگری در برابر تحریفات انقلاب، دشمن شناسی و دوست شناسی، تولید فیلم و سریال، پویانمایی، مستند، برنامه های گفتگو محور و تركیبی به خصوص در مناسبت ها و داشتن حرف هایی نو با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان از دیگر موارد مطرح شده در این حكم است.
معاون سیما همچنین از زحمات «جواد رمضان نژاد» مدیر سابق این شبكه قدردانی كرد.
«افق» شبكه ای فرهنگی است كه در راستای تنوع و تكثر رسانه ای و توجه بایسته به تخصصی شدن شبكه ها در حوزه تخصصی «انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی» به تامین، تولید و پخش برنامه ها در ساختارهای مختلف اقدام می كند.
فراهنگ **9210** 1055

سرخط اخبار فرهنگ