۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۴۱
کد خبر: 83102914
T T
۰ نفر

معاون قوه قضاييه:

نگران تحريم دشمن نيستيم

۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۴۱
کد خبر: 83102914
نگران تحريم دشمن نيستيم

زنجان - ايرنا - معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضاييه گفت : نگران تحريم دشمنان نيستيم چرا كه در اغلب حوزه هاي اقتصادي خودكفا هستيم.

به گزارش ايرنا، دكتر نوروز كهزادي روز شنبه در جلسه شوراي قضايي استان زنجان افزود: دشمن فكر مي كرد كه نگراني اساسي از تحريمها داريم و اين مساله كشور را فلج مي كند.
وي با بيان اينكه عاملان تحريم درصدد خشكاندن ريشه ملت ايران هستند، اظهارداشت: ملت ولايتمدار با اتحاد در صدد زمينه سازي ظهور امام زمان (عج) هستند و جمهوري اسلامي همچنان پابرجاست و نقشه هاي شوم آنها خنثي مي شود.
معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضاييه با بيان اينكه دشمن در تلاش بود فشارهايي بر ملت ايران وارد كند تا از مواضع خود برگردند، گفت: خوشبختانه نتوانستند در اين زمينه به اهداف خود برسند.
كهزادي اضافه كرد: دادگستري در اين زمينه نقش مهمي دارد و بايد به منويات و اهداف ولي امر مسلمين توجه جدي داشته باشيم.
وي بر عمل به برنامه اقتصاد مقاومتي در همه ابعاد آن بر اساس اهداف مقام معظم رهبري تاكيد كرد و افزود: بايد برايتحقق آن اجناس ايراني خريد كنيم.
معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضاييه گفت: در حال حاضر امكانات وسيعي از منابع طبيعي معادن مختلف و آب در كشور داريم و در صنعت و كشاورزي به حدي رسيديم كه نيازهاي خود را رفع كنيم.
كهزادي ادامه داد: با حمايت از جوانان و دانشمندان داخلي در اين بخش ها خودكفاتر خواهيم شد.
وي وجود موادمخدر در كشور را برنامه ريزي شده از سوي دشمن دانست و افزود: قوه قضاييه نيز در اين باره برخورد جدي مي كند.
معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضاييه گفت: تا زمانيكه دانشمندان و جوانان پاي انقلاب ايستاده اند دشمن نمي تواند به انقلاب لطمه بزند.
كهزادي خاطرنشان كرد: قوه قضاييه با حمايت لازم كمك كار صنايع است.
وي مفسدان اقتصادي اعدام شده را علف هاي هرز كشور بيان كرد كه مجرم بوده و شايعه پراكني مي كردند و افزود: بابد با اين علف ها برخورد كرد، چرا كه در بستر اقتصادي روييده اند كه بايد وجين شوند.
معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضاييه بر تعليم و تربيت درست تاكيد كرد و گفت: براي ريشه كني و نبود علف هاي هرز در جامعه بايد كار را از زيربنا درست كنيم.
كهزادي با بيان اينكه تزريق ارز در بازار برنامه درستي نبود و بايد به مسايل زيربنايي توجه شود، اظهارداشت: كميته اي از سران سه قوا به منظور رفع و بررسي مشكلات واحدهاي توليدي در كشور تشكيل مي شود.
وي افزود: شوراي گفت و گوي بخش خصوصي با دولت به منظور آسان سازي و رفع مشكلات اقتصادي پيش روي واحدهاي توليدي تشكيل مي شود.
معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضاييه تاكيد كرد: بررسي اين مسايل بايد با حضور گروه كارشناساني از اقتصاد و صنعت باشد تا مشورت براي راه اندازي كارخانه هاي توليدي غيرفعال و داراي مشكل براي راه انداري ارايه دهند.
كهزادي ادامه داد: به حتم از مشورت افراد مطلع استفاده مي كنيم كه كارشناس متعهد به اسلام باشند.
معاون مالي، عمراني و پشتيباني قوه قضايبه گفت: اقتصاد مقاومتي در اين قوه بايد باشد تا مشكلات مرتفع شود و وجود دادگستري كه با عوامل دلسور زمينه ساز رشد اقتصادي است پلي باشد تا اگركسي مورد ظلم قرار گرفت احقاق حق شود.
حجت الاسلام صادقي نياركي اظهارداشت: وظيفه داريم در دستگاه قضا مشكلات مردم را رفع و رجوع كنيم.
به گزارش ايرنا، ساختمان دادگستري شهرستان خرمدره قبل از اين جلسه توسط معاون قوه قضائيه به بهره برداري رسيد.
استان زنجان داراي 13 واحد قضائي در سطح شهرستان ها و بخش هاي خود دارد.
9505/6085

سرخط اخبار استان‌ها