۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۵۹
کد خبر: 83100934
T T
۰ نفر
6 كارمند بانك در اردبیل تحت تعقیب كیفری قرار گرفتند

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مركز استان اردبیل گفت: 6 كارمند بانك در استان به اتهام همكاری و معاونت با متهم اصلی یك پرونده اقتصادی تحت تعقیب كیفری قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری اردبیل، ناصر عتباتی روز پنجشنبه افزود: در این زمینه برای 2 نفر از كاركنان بانك ملت و چهار نفر از كاركنان بانك رفاه كیفر خواست صادر شده است.
وی با بیان اینكه كیفرخواست یك فقره پرونده اقتصادی دراستان صادر شده، بیان كرد: در این پرونده یك متهم با جعل سند، مهر و استفاده از این اسناد جعلی اقدام به دریافت چند فقره تسهیلات بانكی به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال از بانك های ملت و رفاه كارگران كرده و در حالی كه این تسهیلات برای كارآفرینی و ایجاد شغل بوده در محل های دیگر و سفته بازی و خرید و فروش هزینه شده است.
او اظهار داشت: بخشی از این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی بوده است.
دادستان اردبیل افزود: در بررسی اسناد مالی و فعالیت های اقتصادی متهم فرار مالیاتی به ارزش 23 میلیارد ریال كشف و اقدام لازم معمول و پرونده منتهی به صدور كیفر خواست شده است.
وی با قدردانی از همكاری اداره كل اطلاعات استان در این پرونده بر اقدام جدی و برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی تاكید كرد.
6018/6016
۰ نفر