۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹
کد خبر: 83084076
T T
۰ نفر
مبارزه با مفسدان اقتصادي و محتكران خواسته عمومي است

تبريز - ايرنا - امام جمعه تبريز با اشاره به جنگ اقتصادي دشمن عليه جمهوري اسلامي و تلاش براي ايجاد ناآرامي از طريق فشار بر مردم، گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادي و محتكران به عنوان خواسته عمومي، اين توطئه دشمنان را خنثي مي كند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، حجت الاسلام محمدعلي آل هاشم در ديدار مديركل و كاركنان تعزيرات حكومتي آذربايجان شرقي با وي به مناسبت سال روز تاسيس سازمان تعزيرات حكومتي، افزود: دشمن از طريق جنگ اقتصادي بدنبال فشار آوردن بر مردم است تا نارضايتي عمومي ايجاد كند.
وي نقش تعزيرات حكومتي را در اين برهه زماني بسيار موثر دانست و اظهار داشت: اقدامات اين سازمان در نابساماني هاي اخير اقتصادي كشور و برخورد با سودجويان و محتكران را ارزشمند دانست.
امام جمعه تبريز يادآوري كرد: خدمات تعزيرات حكومتي مقدس، حساس، كارساز و اميدبخش است و تلاش ماموران اين سازمان موجب آرامش مردم و اضطراب سودجويان و محتكران مي شود.
حجت الاسلام آل هاشم مبارزه با دانه درشت ها را از جمله انتظارات اصلي مردم دانست و ادامه داد: نبايد با دست فروش ها و خرده فروش ها مبارزه كرد بلكه بايد با نفرات اصلي و دانه درشت ها كه موجب گراني و افزيش قيمت ها مي شود، مقابله كرد.
وي با بيان اينكه مشكلات كنوني كه قريبانگير جامعه شده در اثر جنگ اقتصادي دشمن عليه جمهوري اسلامي است، گفت: هدف دشمنان از بين بردن اصل نظام است و براي رسيدن به آن از راه هاي مختلف خود را به آب و آتش مي زنند.
امام جمعه تبريز يادآوري كرد: دشمنان از همان ابتدا پس از پيروزي انقلاب توطئه هاي خود را عليه جمهوري اسلامي شروع كردند و از هر روشي عليه اين نظام استفاده كردند اما به نتيجه اي نرسيدند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: آنان خواستند از طريق جنگ به نظام لطمه وارد كنند ولي نتوانستند و از روش هاي ديگري از جمله ترور و به شهادت رساندن بيش از 17 هزار نفر از شخصيت هاي مهم كشور و جنگ اقتصادي استفاده كردند.
هشتم آبان امسال بيست و چهارمين سالروز تاسيس سازمان تعزيرات حكومتي بود.
8023/3071

سرخط اخبار استان‌ها