۲ آبان ۱۳۹۷، ۹:۳۲
کد خبر: 83076742
T T
۰ نفر

عملكرد دادگستری برای مردم ملموس باشد

۲ آبان ۱۳۹۷، ۹:۳۲
کد خبر: 83076742
عملكرد دادگستری برای مردم ملموس باشد

همدان- ایرنا- رئیس كل دادگستری همدان گفت: عملكرد مجموعه قضایی باید برای مردم ملموش باشد به گونه ای كه آنان را نسبت به اطمینان از پیگیری مشكلاتشان توسط این مجموعه امیدوار كند.

توكل حیدری شامگاه سه شنبه در نشست اعضای هیات نظارت بر حقوق شهروندی بیان كرد: عملكرد مجموعه های قضایی باید به گونه ای باشد كه مردم اعتقاد داشته باشند دادگستری پیگیر حل مشكلات آنها و حافظ اموال شهروندان است.
وی از روند و نحوه نظارت و اشرافیت هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی بر وضعیت بازداشتگاه ها و زندان های این استان ابراز رضایت كرد.
رئیس كل دادگستری همدان گفت: مسایل مربوط به حقوق شهروندی اولویت بندی شده و اعضای هیات نظارت بر حقوق شهروندی با تمركز بر روی اولویت ها و برنامه های ترسیمی، برای اجرای قانون و كسب رضایت مردم تلاش كنند.
حیدری درباره نحوه توقیف وسایل نقلیه بیان كرد: توقیف و هدایت خودروها به پاركینگ باید به دستور مقامات قضایی یا ماموران انتظامی و منطبق با قوانین باشد.
وی افزود: باید نسبت به حفاظت و نگهداری خودرو مردم در پاركینگ نیز به گونه ای اقدام كرد كه هیچگونه آسیب و یا هزینه غیر قانونی بر شهروندان تحمیل نشود.
اعضای هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دادگستری همدان موضوعات مختلف مربوط به حوزه حقوق شهروندی را در این نشست مورد بحث قرار داده و پس از تبادل نظر، تصمیم هایی اتخاذ شد.
7526/2087

سرخط اخبار استان‌ها