۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۲۸
کد خبر: 83068480
T T
۰ نفر

پیروزی ایران مقابل بولیوی در حضور بانوان

۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۲۸
کد خبر: 83068480
پیروزی ایران مقابل بولیوی در حضور بانوان

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در حالی دیدار تداركاتی مقابل بولیوی را با برتری 2 بر یك به اتمام رساند كه جمعی از بانوان این بازی را از نزدیك تماشا كردند.

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران، امروز (سه شنبه) در دیداری تداركاتی به مصاف بولیوی رفت و به پیروزی رسید. این دیدار با قضاوت داورانی از كویت و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی برگزار شد.
پس از مدت ها، جایگاهی برای بانوان در نظر گرفته شد تا جمعی از آنان نیز بتوانند این بازی را از نزدیك تماشا كنند.
رقابات امروز با یك دقیقه سكوت به احترام درگذشت مرحوم «بهرام شفیع» مجری برنامه های ورزشی و رئیس فدراسیون هاكی آغاز شد.
در حالی تیم ایران از تمامی بازیكنان مطرح و لژیونر خود در بازی امروز سود برد كه بولیوی بسیاری لژیونرهای خود را در اختیار نداشت و با تركیبی از نفراتی كه در لیگ این كشور توپ می زنند، به میدان آمد.
در دقیقه 16 پرتاب اوت «وحید امیری» در محوطه جریمه بولیوی به «علیرضا جهانبخش» رسید تا او در یك رفت و برگشت، گل نخست بازی را به ثمر برساند.
در اكثر دقایق نیمه نخست تیم ایران بر روند بازی تسلط داشت و موقعیت های خوبی را روی دروازه میهمان ایجاد كرد. در این بین جهانبخش در چند فرصت مناسب با حركات انفرادی بیش از اندازه خود، موجب اعتراض دیگر بازیكنان شد.
«كارلوس كی روش» در ابتدای نیمه دوم، چهار تغییر در تركیب تیم ملی ایران ایجاد كرد تا سایر بازیكنان نیز در این رقابت تداركاتی به میدان بروند.
در دقیقه 50 «رودی كاردوسو» با شوتی از پشت محوطه جریمه، دروازه ایران را گشود و كار را به تساوی یك بر یك كشاند.
بازیكنان ایران كه نمی خواستند این دیدار دوستانه را بدون برد به پایان برسانند بر حملات خود افزودند تا «مهدی ترابی» در دقیقه 62 گل دوم را به ثمر برساند.
در دقیقه 71 ایران بهترین بخت را برای گل سوم داشت كه «احسان حاج صفی» به شكل عجیبی این فرصت را هدر داد.
در دقیقه 80 تیم بولیوی در آستانه به ثمر رساندن گل دوم قرار داشت كه «علیرضا بیرانوند» با واكنشی مناسب اجازه نداد این مهم شكل بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می شود. این رقابت ها از دی ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز می شود.
**تركیب ایران:
علیرضا بیرانوند، وحید امیری(مهدی ترابی)، روزبه چشمی، سامان قدوس(اشكان دژاگه)، علیرضا جهانبخش(مسعود شجاعی)، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی(علی كریمی)، سردار آزمون(كریم انصاری فرد)، صادق محرمی، مهدی طارمی(علی قلی زاده) و سیدمجید حسینی.
ورزشی**3783**9129
۰ نفر