۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۰۵
کد خبر: 83065849
T T
۰ نفر
تاج: امكانات مركز ملی متعلق به همه تیم های ملی است

تهران- ایرنا- «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال درباره برخی انتقادات مطرح شده نسبت به استفاده از مركز حرفه ای فوتبال (پك) گفت: امكانات و زمین های مركز ملی فوتبال متعلق به همه تیم های ملی است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره برخی انتقادات درباره اظهارات دستیار كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید با بیان این مطلب عنوان كرد: شخصا باید بگویم كه با بیان برخی الفاظ و ادبیات موافق نیستم. در وهله بعدی موضوع مهم این است كه تصمیم گیری برای استفاده از امكانات مركز ملی فوتبال برعهده فدراسیون است و همه تیم های ملی می توانند از امكانات آن بهره ببرند.
رییس فدراسیون فوتبال افزود: این را هم باید بپذیریم كه سلیقه ها متفاوت است اما همه مقابل قانون باید مطیع باشند.
تاج ادامه داد: در این میان متاسفانه برخی منتتظرند اختلافی پبش بیاید تا اظهارنظر و بعضا عقده گشایی كنند اما توصیه من این است اجازه بدهیم تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید پس از چندین دهه، قهرمانی در جام ملت ها و صعود به المپیك را به مردم هدیه دهند.
رییس فدراسیون فوتبال تصریح كرد: تاكید می كنم استفاده از امكانات و زمین های مركز ملی فوتبال متعلق به همه تیم های ملی است و با توجه به درخواست های تیم ها به دبیركل و بر اساس اولویت های فنی و زمانی، برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام می شود.
حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید ایران پیش از این گفته بود كه این تیم قصد استفاده از زمین مركز حرفه ای فوتبال را داشته است كه این موضوع با مخالفت كارلوس كی روش مواجه شده است. در واكنش به این اظهار نظر، میك مك درموت دستیار كی روش مصاحبه ای گفته بود: به نظر می رسد آقای استیلی تیم ملی را با سیرك اشتباه گرفته است.
وی افزود: اگر شما به دنبال استفاده از خرس برای سیرك هستید، بهتر است خرس هایی كه در میانمار جا گذاشته اید را استفاده كنید.
این اظهار نظر با واكنش شدید بسیاری از اهالی فوتبال ایران همراه شد و منتقدان معتقد بودند كه دستیار كی روش نه تنها به حمید استیلی بلكه به تمام جامعه فوتبال ایران توهین كرده است.
ورزشی**1528**9129
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش