۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۳
کد خبر: 83059235
T T
۰ نفر
زنجیره شكست های نظام سلطه در منطقه همواره گسترش می یابد

ارومیه- ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زنجیره شكست های مفتضحانه نظام سلطه در منطقه روز به روز گسترش می یابد و پس از این نیز ادامه خواهد داشت.

سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در نشست تبیین گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در ارومیه افزود: در چهل سال گذشته، نظام سلطه و ایادی آن در منطقه همواره برای مقابله با این نظام مقدس دست به توطئه های مختلف زده اند كه همه آنها با شكست مواجه شده است.
وی اضافه كرد: علاوه بر ایران اسلامی، دشمنان اسلام در صدد مقابله با توسعه نگرش اسلامی در منطقه بوده اند كه در این خصوص نیز ناكام مانده اند.
وی بیان كرد: تغییر نظام در كشور سوریه، راه اندازی اسراییل دوم در منطقه، اجرای طرح اختلاف بین شیعه و سنی در لبنان، جلوگیری از گسترش مقاومت در كشورهایی نظیر لبنان و یمن و مقابله با توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی از جمله مواردی است كه شكست نظام سلطه در آن مشهود است.
معاون فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش مستمر دشمنان برای ایجاد ناآرامی در ایران ادامه داد: مردم ایران اسلامی در برهه های مختلف با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در صحنه حاضر شده اند و توطئه های دشمنان را خنثی كرده اند.
سردار نقدی با اشاره به خنده سران كشورها در مقابل سخنان رییس جمهوری آمریكا در سازمان ملل گفت: این امر نشان از تمسخرآمیز بودن گفته های ترامپ و جدی نگرفتن این كشور توسط كشورهای مختلف دنیاست.
وی از تلاش نظام سلطه برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبكه های اجتماعی در راستای القای شرایط غیرواقعی به مردم ایران خبر داد و افزود: این كار دشمن، جنگ روانی است كه باید در مقابل آن هوشیار باشیم و اجازه نفس كشیدن به دشمن ندهیم.
وی پیشرفت ایران اسلامی را در 40 سال گذشته مشهود عنوان كرد و ادامه داد: در این مدت مواضع امام خامنه ای همان مواضع امام راحل است كه این امر یكی از عوامل دشمنی های استكبار جهانی با ایران به شمار می رود.
سردار نقدی اضافه كرد: نظام ولایت فقیه پس از حكومت رسول الله (ص) و امیرالمؤمنین (ع) كارآمدترین حكومت بشری است و به سمت تعالی بیشتر نیز حركت می كند.
به گزارش ایرنا، امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این انقلاب شكوهمند، در بهمن ماه سال جاری چهلمین سالروز خود را جشن خواهد گرفت.
8137/2093/ 3404
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه