۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰
کد خبر: 83053353
T T
۰ نفر
صندوق بازنشستگي افراد واجد دريافت وام 5 ميليوني را اعلام كرد

تهران- ايرنا- مديركل امور فرهنگي و اجتماعي صندوق بازنشستگي كشوري از فعال شدن سامانه اينترنتي «اعلام نتايج ثبت نام مرحله اول وام ضروري» پنج ميليون توماني در سايت اين صندوق به نشاني cspf.ir خبر داد.

به گزارش ايرنا از صندوق بازنشستگي كشوري، زهرا زاده غلام روز چهارشنبه افزود: متقاضيان واجد شرايط براي دريافت وام خود نياز به مراجعه به بانك صادرات ندارند و وام ضروري آنان طبق مرحله و زمان بندي اعلام شده در اين سامانه به حساب بانكي كه از آن حقوق دريافت مي كنند واريز مي شود.
وي يادآور كرد: اين دسته از بازنشستگان مي توانند با درج شماره دفتر كل خود در لينك نتايج ثبت نام مرحله اول وام ضروري از وضعيت درخواست خود مطلع شوند.
زاده غلام اضافه كرد: مبلغ وام ضروري 5 ميليون تومان است و در اقساط 36 ماهه و كارمزد چهار درصد به متقاضيان واجد شرايط پرداخت مي شود.
وي گفت: روز شنبه هفتم مهر، وام ضروري 26 هزار نفر از واجدان شرايط در مرحله اول به حساب اين افراد واريز شد و وام ضروري بقيه واجدان شرايط نيز طبق زمان بندي اعلام شده در ماه هاي آينده پرداخت خواهد شد.

* بازنشستگان كشوري تماس بگيرند
سخنگوي صندوق بازنشستگي كشوري اعلام كرد: بازنشستگان براي ارتباط با صندوق بازنشستگي كشوري با شماره هاي 8523 و 2500 در تهران تماس بگيرند.
محمدرضا افشار افزود: با آغاز به كار سامانه اعلام نتايج وام ضروري بر روي سايت صندوق به نشاني cspf.ir و حجم ترافيك بالا در سايت، بازنشستگان مي توانند براي هرگونه سوال يا پيشنهادي با مركز پاسخگويي تلفني صندوق بازنشستگي كشوري در تهران تماس بگيرند. 
وي با بيان اينكه برخي كانال ها در فضاي مجازي با اعلام شماره تلفن هاي نادرست موجب نارضايتي بازنشستگان شده اند، گفت: مركز پاسخگويي تلفني با شماره هاي 2500 و 8523 براي پاسخگويي در ساعات اداري به بازنشستگان آمادگي دارد و به تماس با بخش هاي مختلف صندوق نيازي نيست. 
افشار تاكيد كرد: حجم بالاي مراجعه به سايت صندوق بازنشستگي از روز گذشته سبب اختلالاتي در سامانه اعلام نتايج براي برخي از بازنشستگان شده كه ممكن است فرد با پيام خطاي دسترسي مواجه شود، توصيه ما اين است كه بازنشستگان با صبوري در ساعات آينده مراجعه و از نتيجه نوبت وام خود مطلع شوند.
اجتمام *2181 * 3063

سرخط اخبار جامعه