۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83047840
T T
۰ نفر

بازگشت پرحاشیه عبدولی به تیم ملی كشتی فرنگی

۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83047840
بازگشت پرحاشیه عبدولی به تیم ملی كشتی فرنگی

تهران- ایرنا- «سعید عبدولی» دارنده مدال برنز المپیك با پیروزی پر حاشیه مقابل یوسف قادریان در مبارزه انتخابی وزن 82 كیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شد.

به گزارش ایرنا، عبدولی بعد از مشكلات انضباطی كه در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی كه اواخر اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد با پشت سر گذاشتن سه ماه محرومیت، با مجوز شورای فنی شانس دیگری برای حضور در تیم ملی پیدا كرد.
دارنده مدال برنز المپیك در مبارزه نخست خود با نتیجه 2 بر صفر كیوان رضایی نفر دوم مسابقات انتخابی را شكست داد و به فینال راه یافت.
وی در دیدار نخست فینال برابر یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان با نتیجه یك بر یك به برتری رسید.
عبدولی بعد از پیروزی نخست سالن مسابقه را ترك و اعلام كرد تنها برای ثابت كردن خودم در این مسابقه حاضر شدم.
وی كه به نظر می رسید از ادامه مسابقه انصراف داده است، در آخرین لحظات دوباره خود را به تشك كشتی رساند و موفق شد قادریان را با نتیجه 4 بر صفر شكست دهد و صاحب پیراهن تیم ملی در جهانی مجارستان شود.
عبدولی در ابتدای این مبارزه، با اجرای فن كمر چهار امتیاز از حریف پیش افتاد و این نتیجه تا پایان مسابقه باقی ماند تا وی دوبنده تیم ملی را بدست آورد.
قادریان كه اعتراض شدیدی به نوع برگزاری مسابقات داشت به كنار تشك آمد و اعتراض خود را به شورای فنی اعلام كرد. در همین زمان محمدرضا گرایی فرنگی كار جوان تیم ملی از قادریان خواست به وسط تشك برگردد تا مسابقه پایان یابد.
بعد از این موضوع و در كنار درب خروجی عبدولی و گرایی به شدت با یكدیگر درگیر شدند كه این درگیریبین طرفداران آنها در بیرون خانه كشتی ادامه داشت كه با وساطت مسئولان برگزار كننده خاتمه یافت.
مسابقات انتخابی وزن 82 كیلوگرم قرار بود پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود كه به دلیل شهرآورد تهران لغو شد.
رقابت های جهانی مجارستان از 28 مهر در بوداپست برگزار می شود.
ورزشی **1067**9118**1597
۰ نفر