۶ مهر ۱۳۹۷، ۱:۳۳
کد خبر: 83046788
T T
۰ نفر
قلعه ‌نويي:نفت مسجدسليمان شجاعانه برابر ما بازي كرد

اهواز – ايرنا - سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: نفت مسجدسليمان شجاعانه برابر ما بازي كرد و معتقدم اين تيم در بازي هاي آينده شرايط بهتري خواهد داشت.

به گزارش ايرنا امير قلعه ‌نويي پنجشنبه شب در نشست خبري بعد از ديدار تيمش مقابل نفت مسجدسليمان اظهار داشت: با توجه به جوي كه در ورزشگاه حاكم بود فكر مي كنم داور با شهامت قضاوت كرد و اشتباه تاثيرگذاري نداشت.
وي با بيان اين كه موقعيت‌ هاي زيادي به حريف نداديم و در حملات عملكرد بسيار خوبي داشتيم گفت: در اين بازي موقعيت هاي زيادي به دست آورديم كه نهايت استفاده را برديم اگرچه در لحظاتي از بازي تيم نفت به ما فشار آورد.
قلعه نويي ضمن تشكر از هواداران تيمش كه در اين بازي آن ها را تشويق كردند گفت: بازي خوبي بود و معتقدم تيم نفت مسجدسليمان نمايش مدرني را داشت و در اين بازي به خوبي از فضاهاي كناري استفاده كرديم و توانستيم 2 گل بزنيم.
وي گفت: بسيار خوشحالم كه توانستيم در شهر اولين ‌ها سه امتياز شيرين و خيلي سخت كسب كنيم زيرا بچه ‌هاي ما از جان مايه گذاشتند و فكر مي ‌كنم بيشتر از استانداردهاي روز دنيا دويدند و كار پرس انجام دادند.
سرمربي تيم سپاهان گفت: با توجه به پرسي كه تيم مسجدسليمان داشت ما در بازي ‌سازي چندان موفق نبوديم اما رفته رفته بهتر شديم و پيروز ميدان شديم.
ديدار تيم هاي نفت مسجدسليمان و سپاهان در هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم سپاهان به پايان رسيد.
9879/6064

سرخط اخبار ورزش