۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
کد خبر: 83044731
T T
۰ نفر
هزينه عقب نشيني در برابر دشمن به مراتب بيشتر از مقاومت است

مراغه - ايرنا - فرمانه سپاه ناحيه مراغه با اشاره به اهميت فرهنگ سازي براي مقابله با توطئه هاي دشمنان گفت: عقب نشيني در برابر دشمن هزينه اي به مراتب بيشتر از مقاومت دارد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامي در يادواره 72 شهيد حوزه مقاومت بسيج 9 نجف در روستاي داش آتان مراغه افزود: شناخت دشمن، بصيرت و ايستادگي راه برون رفت از مشكلات و خنثي سازي نقشه هاي شوم نظام سلطه است.
وي گفت: بايد باور كنيم كه در يك جنگ اقتصادي قرار داريم تا بتوانيم با تكيه بر روحيه جهادي و انقلابي فشارها را تحمل كرده و به پيروزي دست يابيم.
وي با بيان اينكه ايستادگي و مقاومت گام مهمي در راستاي پيروزي در جنگ اقتصادي است ادامه داد: دشمن با توجه به اهداف شوم خود درصدد ايجاد زمينه براي براندازي نظام اسلامي از طريق وارد آوردن فشارهاي اقتصادي بر كشور است.
وي گفت: ايجاد فشارهاي رواني در جامعه براي به چالش كشيدن نظام اسلامي از رويكردها و راهبردهاي نظام استكباري و آمريكا در جنگ اقتصادي است.
سامي افزود: متاسفانه عده اي برگزاري رزمايش و آزمايشات موشكي در عرصه دفاعي و حمايت از جبهه مقاومت را عامل تضعيف برجام عنوان مي كردند در حالي كه اينگونه نبوده و تكيه بر توان دفاعي عاملي بازدارنده در برابر تهديدات دشمنان است.
وي ادامه داد: دشمن همواره به دنبال ضعيف جلوه دادن قدرت و اقتدار ملي كشورمان بوده ليكن در اين راه با تكيه بر رهنمودهاي رهبري و عمل به منويات ايشان پيروزي از آن ما خواهد بود.
وي اضافه كرد: با عمل به راهبردهاي اقتصاد مقاومتي، حمايت از توليد داخلي و ايجاد روحيه جهادي مي توان از اين گردنه و جبهه سخت اقتصادي پيروز شد.
وي با اشاره به برگزاري يادواره هاي شهدا گفت: در اين همايش هاي فرهنگي بايد به وصيت شهدا كه همان پشتيباني از ولايت است عمل شود.
وي افزود: با توجه به راهبردهاي دشمن در ايجاد تغيير در سبك زندگي مردم، بايد آموزه هاي اسلامي و قرآني و امر به معروف و نهي از منكر را سرلوحه زندگي قرار دهيم.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعيت در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي واقع است.
3077/7487

سرخط اخبار استان‌ها