۱ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۳
کد خبر: 83041825
T T
۰ نفر
می توانستیم مقابل تراكتورسازی پیروز شویم

مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی خوبی مقابل تیم فوتبال تراكتورسازی انجام دادیم و با موقعیت‌ هایی كه بازیكنان ما ایجاد كردند می توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

یحیی گلمحمدی یكشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در مشهد افزود: بازی مقابل تراكتور‌سازی سنگین بود و مقابل تیمی بازی كردیم كه سه كاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد.
وی با بیان اینكه در چنین بازی‌ های سنگینی باید فرصت طلب بود اظهار داشت: بازیكنان ما موقعیت سازی كردند و موقعیت بسیار به تیم حریف ندادند لذا از بازیكنان خود راضی هستم چرا كه بازی خوبی در مقابل تراكتورسازی انجام دادند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازیكنان ما شرایط سختی را از نظر مالی تحمل می كنند هرچند كه مسئولان قول داده اند كه این مشكلات فردا برطرف شود.
وی با تشكر از هواداران تیم فوتبال پدیده افزود: فكر نمی‌ كردیم اینچنین مورد حمایت هواداران و تماشاگران قرار بگیریم امیدواریم با توجه به حل شدن مشكلات مالی، شخصیتی را كه تیم پدیده به دست آورده است همچنان حفظ كنیم.
وی اظهار داشت: تیم پدیده از بازیكنان بی ادعا و زحمتكش تشكیل شده است و حداقل‌ انتظار ما این است كه پرداخت های مالی بازیكنان به موقع انجام شود، تیم ما حداكثر 60 تا 70 میلیارد ریال هزینه كرده است اما تیم‌ هایی كه 10 برابر ما هزینه كرده‌ اند هم اكنون در رده های پایین جدول قرار دارند.
گل محمدی گفت: مشكلات مالی وقت بسیار از تیم ما می گیرد و امیدواریم با حل شدن آنها نماینده شایسته ای برای مشهد باشیم.

* نتیجه عادلانه بود
مربی تیم فوتبال تراكتورسازی هم گفت: بازی سختی برای هر 2 تیم بود اما نتیجه تساوی عادلانه بود.
امیرحسین پیروانی با بیان اینكه بعد از هفت هفته از شروع لیگ برتر تیم ها به شناخت كافی از یكدیگر رسیده اند افزود: با شناختی كه از تیم پدیده داشتیم می‌ دانستیم بازی مقابل این تیم سخت است.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و شرح وظایفی كه انجام دادیم، اگر خوش شانس تر بودیم می‌ توانستیم به گل پیروزی برسیم هر چند نتیجه مساوی هم عادلانه است.
دیدار تیم ‌های فوتبال پدیده و تراكتورسازی در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
7507 / 6053
۰ نفر