۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83038589
T T
۰ نفر
دامان وزارت خارجه از افكار افراد موهن به اهل بیت مبری است

تهران - ایرنا - روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام كرد: دامان وزارت امور خارجه از لوث افكار و افراد موهن به اهل بیت (ع) به طور كامل مبری است و مدعیان و بازنشر كنندگان این حركت سخیف عذر خواهی و توبه كنند.

به گزارش ایرنا از وزارت امور خارجه، به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط فردی تحت عنوان «مترجم وزارت امور خارجه» روابط عمومی این وزارتخانه امروز (پنجشنبه) اعلام كرد چنین فردی هیچگاه كارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست.
این روابط عمومی افزود: وزارت امور خارجه ضمن محكوم كردن هرگونه جسارت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین، نشر و بازنشر و بدتر از همه تقطیع برخی اظهارات آن توسط برخی مدعیان دروغین را توهین بی شرمانه و غیرقابل بخشش به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (ع) در روز عاشورا دانست.
برپایه اعلام روابط عمومی وزارت خارجه، باعث تاسف است كه برخی عناصر معلوم الحال و بی هویت حاضر شده اند برای اهداف حقیر جناحی و تخطئه وزارت امور خارجه از هر ابزاری حتی تقطیع اظهارات افراد بی ارتباط با وزارت خارجه و تولید و انتشار توهین به ساحت اهل بیت علیهم السلام استفاده نمایند. مرتكبین این اقدام سخیف باید برای این حركت سخیف و ضد شعائر اسلامی از ساحت اهل بیت، ملت شریف ایران و وزارت امور خارجه عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی حرمتی آشكار توبه كنند.
سیام**1751 ** 1418
۰ نفر