۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰:۲۹
کد خبر: 83036703
T T
۰ نفر
تماشاگران ايراني قادر به تغيير هر نتيجه اي هستند

دوحه – ايرنا – سرمربي تيم السد قطر با اشاره به شكست تيم الدحيل مقابل تيم پرسپوليس ايران گفت كه تماشاگران ايراني قادر به تغيير هر نتيجه اي هستند.

به گزارش بامداد سه شنبه ايرنا، 'اسوالدو ويرا' بعد از راهيابي تيم السد به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران گفت: ديديم كه تماشاگران ايراني با حمايت از تيم محبوب خود شكست الدحيل ديگر تيم قطري حاضر در ليگ قهرمانان را رقم زدند.
وي تاكيد كرد: بايد تلاش كنيم در بازي رفت نتيجه بگيريم چون درغير اين صورت تماشاگران ايراني مي توانند در بازي برگشت نتيجه را براي پرسپوليس بازگردانند.
ويرا اضافه كرد: در تهران بايد تمام تمركز ما روي زمين باشد و به سكوها بي توجه باشيم تا تمركزمان به هم نخورد هرچند با وجود تماشاگران پرشمار ايراني گفتن اين حرف بسيار ساده تر از عمل كردن به آن است.
سرمربي تيم السد همچنين با اشاره به كسب تساوي 2 بر 2 مقابل تيم استقلال ايران در بازي برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت كه اين بازي از ديداري كه در تهران داشتيم خيلي مشكل تر بود. بايد بيشتر كار مي كرديم و خيلي خوش شانس بوديم كه قبلا توانسته بوديم در تهران كار را تمام كنيم.
تيم السد قطر كه پنجم شهريورماه موفق شده بود استقلال را 3 بر 1 در تهران شكست دهد دوشنبه شب هم با كسب تساوي مقابل اين تيم به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود كرد.
السد در مرحله نيمه نهايي بايد مقابل پرسپوليس ايران در دو بازي رفت وبرگشت حضور داشته باشد.
پرسپوليس ايران هم كه ششم شهريورماه گذشته در دوحه با حساب يك بر صفر از تيم الدحيل شكست خورده بود دوشنبه شب در ورزشگاه آزادي تهران موفق شد تيم الدحيل را 3 بر 1 شكست دهد و راهي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان شود.
شبك**خاورم**1508**1392

سرخط اخبار جهان