۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵
کد خبر: 83035796
T T
۰ نفر
نام و شعار كاروان ايران در پاراآسيايي جاكارتا اعلام شد

تهران - ايرنا - كميته ملي پارالمپيك، نام و شعار كاروان اعزامي ايران به بازي هاي پاراآسيايي 2018 جاكارتا را اعلام كرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، كاروان ايران با نام «كاروان فرهنگي ورزشي خودباوري و اميد» و شعار «با توكل و تلاش ما مي توانيم» راهي جاكارتا مي شوند و با رقباي خود مسابقه مي‌دهند.
هادي رضايي سرپرست كاروان اعزامي به اين مسابقات در نشست خبري امروز كميته ملي پارالمپيك گفت: در اين دوره از بازي ها كاروان ايران در 13 رشته عازم اندونزي خواهد شد كه 12 رشته مدال آور و يك رشته حمايتي است. با توجه به ركوردهايي كه در رشته هاي مختلف در تمرينات به ثبت رسيده هدف گذاري ما كسب جايگاه چهارم 2 دوره گذشته است و نيم نگاهي نيز به رده هاي بالاي جدول توزيع مدال ها داريم.
وي گفت: نمي توانيم تعداد مدال ها را به طور قطعي پيش بيني كنيم، اما با توجه به تصميم ميزبان در حذف چند رشته مانند فوتبال پنج و هفت نفره معلولان، 2 شانس حتمي مدال طلاي ايران از بين رفت.
رضايي خاطرنشان كرد: حذف يك يا چند رشته تنها براي ايران نيست، بلكه موضوعي است كه 43 كشور شركت كننده با آن درگير هستند و تبعات آن براي تمام اين كشورها است.
رضايي در پايان گفت: افزون بر ورزشكاران، 15 داور نيز به بازي هاي پاراآسيايي اعزام خواهند شد كه هزينه اعزام و تداركات آنان را كميته بازي ها مي پردازد.
سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي از ۱۴ مهرماه در جاكارتا اندونزي آغاز مي شود.
ورزشي ** 2052 ** 2024**1584
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش