۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۴
کد خبر: 83018152
T T
۰ نفر
مشكلات اقتصادی كشور از عملكرد ضعیف مدیران است

تهران- ایرنا- امام جمعه پردیس دلیل مشكلات اقتصادی كشور را عملكرد ضعیف مدیران اجرایی و اقتصادی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس كه مسجد الغدیر این شهربرگزارشد ضمن تبریك دهه ولایت گفت: مشكلات اقتصادی موجود با تغییر مدیران فعلی و تدبیرمدیران لایق برطرف می شود.
وی با اشاره به سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: درسئوال از رئیس جمهورجلوه زیبایی از مردم سالاری اسلامی در كشور ما اتفاق افتاد.
امام جمعه پردیس عنوان كرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 4 روش تذكر، سئوال، استیضاح و تحقیق و تفحص بر عملكرد دولت نظارت می كنند، نمایندگان سوالات خود را در خصوص تحریم بانك‌ها، مشكل بیكاری، ركود اقتصادی و افزایش بی رویه ارز مطرح كردند و رئیس جمهور با حضور در مجلس شورا ی اسلامی به آنها پاسخ دادند.
توسلی با اشاره به پاسخ های رئیس جمهور خاطر نشان كرد: بر اساس آمار اعلام شده توسط رئیس جمهور، بیش از 12 میلیارد كالای قاچاق وارد كشور می شود وبه همین دلیل تعطیلی كارخانجات داخلی و بیكاری كارگران را شاهد هستیم .
وی در ادامه افزود: در این پرسش و پاسخ ضمن رعایت اخلاق مشكلات بازگو و جایگاه مجلس شورای اسلامی هم حفظ شد.
امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از برگزاری جشن‌های دهه كرامت اظهار داشت: كیفیت برگزاری جشن‌های دهه كرامت بهتر ازسال گذشته بود و حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان درجشن‌هایی كه از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن برگزار شده چشمگیر بود.
تهرام/9441 / 1539
۰ نفر