۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۲
کد خبر: 83017561
T T
۰ نفر
ایران الف 10 بر صفر گرجستان را شكست داد

اراك - ایرنا - تیم ملی كشتی نوجوانان «ایران الف» در مرحله گروهی مسابقات بین المللی كشتی یادگار امام(ره) با نتیجه 10 بر صفر تیم «گرجستان» را شكست داد. به گزارش ایرنا، در این مرحله از مسابقات تیم ارمنستان نیز با امتیاز هشت بر 2 گرجستان را شكست داد.

به گزارش ایرنا، در این مرحله از مسابقات تیم «ارمنستان» نیز با امتیاز هشت بر 2 «گرجستان» را شكست داد.
تیم ملی كشتی نوجوانان 'روسیه' نیز با امتیاز هشت بر 2 جمهوری « آذربایجان» را مغلوب خود كرد و «ایران ب» نیز با تیم «توسعه ایران» با نتیجه پنج بر پنج مساوی شدند.
همچنین تیم «استان مركزی» نیز با نتیجه هشت بر 2 «عراق» را شكست داد.
در این دوره از مسابقات 9 تیم در 2 گروه چهار و پنج تیمی با یكدیگر دیدار می كنند و از گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود می كنند.
رقابت های بین المللی كشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراك آغاز شده و در این دوره از مسابقات پنج تیم خارجی از كشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و عراق، سه تیم به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و یك تیم از استان مركزی حضور دارند.
آزمایش و معاینه های پزشكی ورزشكاران و عملیات وزن كشی مسابقات صبح امروز(پنجشنبه) انجام شد و تیم های شركت كننده در مسابقات بین المللی كشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) استان مركزی به مدت 2 روز همزمان با ( 30 و 31 آگوست 2018 ) در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراك با یكدیگر رقابت دارند.
در این مسابقات «گرجستان»، «ارمنستان»، «استان مركزی»، «ایران الف» و «ایران ب» در گروه نخست رقابت می كنند و تیم های «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «ایران د» و «عراق» نیز در گروه دوم قرار دارند.
بیش از 2 هزار كشتی گیر به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات كشتی استان مركزی فعالیت می كنند.
3017/6013/
۰ نفر