۷ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
کد خبر: 83016982
T T
۰ نفر

آذر: حقوق مدیران دیوان محاسبات زیاد نیست

۷ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
کد خبر: 83016982
آذر: حقوق مدیران دیوان محاسبات زیاد نیست

گرگان - ایرنا - رییس كل دیوان محاسبات گفت: حقوق مدیران دیوان محاسبات زیاد نیست اما همیشه در زمان رسیدگی به تخلفات و جدی شدن نظارت ها، عده ای برای عوض كردن مسیر پرونده ها این اتهامات را مطرح می كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عادل آذر امروز چهارشنبه پس از شورای اداری گلستان و جلسه پرسش و پاسخ كارشناسی با مدیران استان به خبرنگار ایرنا افزود: شایعات و انگ زدن به مدیران دیوان محاسبات تغییری در روند پیگیری تخلفات نخواهد داشت.
رییس دیوان محاسبات اضافه كرد: تخصصی ترین و حرفه ای ترین گزارش ها در زمان رسیدگی به تخلفات تهیه و در اختیار مسوولان بالا دستی قرار گرفت تا اتخاذ تصمیم با آگاهی كامل انجام شود.
آذر تصریح كرد: در مجموع سلامت مالی مدیران كشور بالا و در دنیا كم نظیر است و نمی توان تخلف چند نفر و سوء استفاده از جمله در موضوع دریافت حقوق های نامتعارف را به حساب مجموعه مسوولان پاك دست تعمیم داد.
وی همچنین به درآمدهای نفتی كشور طی بهار امسال اشاره كرد و گفت: فروش نفت در سه ماهه اول سال روزانه 2 میلیون و 290 هزار بشكه بود كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.7 درصد رشد داشت.
وی افزود: در بودجه امسال قیمت فروش نفت 55 دلار پیش بینی شده اما بشكه ای 70 دلار فروخته شد كه مازاد آن روانه خزانه شد و باید تلاش كنیم از این منابع در زمان مضیقه مالی به درستی استفاده شود.
به گزارش ایرنا دیوان محاسبات به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی با استقلال در امور مالی و اداری وظیفه نظارت بر همه فرایندهای مالی كشور را بر عهده دارد تا هیچ هزینه‌ای از اعتبارات مصوب تجاوز نكرده و هر وجهی در محل خود مصرف شود.
3091/2729
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه