۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83013889
T T
۰ نفر
2 روستاي شهرستان بيجار به شبكه سراسري گاز متصل شدند

سنندج - ايرنا - همزمان با چهارمين روز از هفته دولت، گازرساني به 2 روستاي تابعه شهرستان بيجار با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلي آغاز شد تا روستاهاي رحمت آباد و دولت آباد به شبكه سراسري گاز متصل شوند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، همچنين كلنگ گاز رساني به مجتمع گاو بازه نيز به زمين زده شد تا در آينده نزديك اين مجتمع نيز با اتصال به شبكه گاز از اين نعمت الهي بهره مند شود.
براي گاز رساني به مجتمع گاو بازه كه همزمان با آن بيش از 22 روستاي همجوار با يك هزار و 41 خانوار از نعمت گاز بهره مند مي شوند، بيش از 80 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
همچنين روستاهاي دولت آباد و رحمت آباد كه امروز به شبكه گاز سراسري متصل شدند داراي 145 خانوار هستند و براي اجراي اين طرح پنج ميليارد و 962 ميليون ريال از محل اعتبارات شركت گاز كردستان هزينه شده است.
همزمان با اين دو پروژه، گازرساني به 13 واحد صنعتي شهرستان بيجار با 12 ميليارد و 462 ميليون ريال اعتبار آغاز شد.
به گزارش ايرنا، دوم تا هشتم شهريور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلي رجايي (رئيس جمهور) و حجت الاسلام محمد جواد باهنر (نخست وزير) دو دولتمردان بزرگ انقلاب اسلامي، هفته دولت نام گرفته است.
در هفته دولت امسال 286 طرح چند پروژه اي در كردستان به بهره برداري مي رسد كه اين طرح ها از سوي 10 دستگاه اجرايي و هشت شهرداري در شهرستان هاي 10 گانه استان و با صرف يك هزار و 265 ميليارد و 502 ميليون ريال اعتبار احداث شده است.
176 طرح ملي، 31 پروژه استاني و 79 طرح از محل ساير منابع و سرمايه گذاري بخش خصوصي ايجاد شده است.
شهرستان بيجار در شرق استان كردستان حدود 89 هزار نفر سكونت دارند.
7350/9102

سرخط اخبار استان‌ها