۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹
کد خبر: 83010970
T T
۰ نفر

30 طرح هفته دولت در بهشهر بهره برداري مي شود

۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹
کد خبر: 83010970
30 طرح هفته دولت در بهشهر بهره برداري مي شود

ساري- ايرنا- فرماندار بهشهر از افتتاح و كلنگ زني 30 طرح در هفته دولت با سرمايه گذاري يكهزار و 510 ميليارد ريالي خبر داد.

هادي خنجري روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت كه اين طرح ها در بخش هاي آبرساني، بهداشت و درمان، كشاورزي، صنايع، بهسازي معابر و راه روستايي آماده بهره برداري است.
وي هفته دولت را فرصت مناسبي براي تبيين عملكرد دولت دانست و گفت: تبيين و تشريح عملكردهاي اجرايي از سويي موجب افزايش اميد در بين آحاد مردم شده و همچنين زمينه استفاده از خدمات اجرا شده را براي مردم مهيا مي كند كه بايد اطلاع رساني مناسب در اين بخش انجام شود.
فرماندار بهشهر اطلاع رساني عملكرد دولت و خدمات مسئولان به مردم را حق مردم دانست و افزود: هفته دولت فرصت بسيار مناسبي براي ارائه گزارشي از اقدامات و عملكرد دستگاه هاي دولتي به مردم است.
خنجري گفت: شهيدان رجايي و باهنر زمان شناس بوده و زمان را هيچگاه از دست ندادند و خدمت به مردم و عبادت خالق در دستور كارشان بود و كساني كه در راس خدمت به مردم هستند و خالصانه و صادقانه تلاش كردند؛ براي دولتمردان و خادمان مردم در دستگاههاي اجرايي با سرمشق باشند.
وي افزود: با افزايش هرچه بيشتر آگاهي مردم از خدمات نظام روحيه اميد و نشاط در جامعه ارتقا مي يابد و لذا همه ما بايد با الگوبرداري از شهيدان رجايي و باهنر، خدمات بيشتري به ولي نعمتان خود ارائه كنيم.
7332/1654

سرخط اخبار استان‌ها