۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۴۵
کد خبر: 83003502
T T
۰ نفر

سرباز آزاد شده خراسان شمالي وارد بجنورد شد

۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۴۵
کد خبر: 83003502
سرباز آزاد شده خراسان شمالي وارد بجنورد شد

بجنورد- ايرنا- سعيد براتي سرباز ربوده شده خراسان شمالي پس از آزادي، عصر امروز پنجشنبه وارد بجنورد شد و مورد استقبال گسترده مردم اين شهر قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش سعيد براتي پس از 476 روز اسارت صبح روز چهارشنبه گذشته به ميهن بازگشت و امروز در آستانه سالروز بازگشت نخستين گروه آزادگان كشورمان، وارد بجنورد شد.
براتي پس از استقبال در بجنورد، پنجشنبه شب وارد شهر آشخانه زادگاه خود شد و مورد استقبال مردم اين ديار قرار گرفت.
سعيد براتي، سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عمليات تروريستي ارديبهشت ماه 96 در ميرجاوه است كه با تلاش فرماندهي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، ستاد كل نيروهاي مسلح و دستگاه‌هاي امنيتي و ماموران انتظامي و مرزباني و سربازان گمنام امام زمان به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش ايرنا سعيد براتي به همراه 11 نفر از ماموران مرزباني نيروي انتظامي متشكل از سه نيروي كادر و 9 سرباز وظيفه اوايل ارديبهشت پارسال در منطقه مرزي چاهندو ميرجاوه سيستان و بلوچستان به هنگام تعويض پست مورد حمله و كمين تروريست ها قرار گرفت.
در اين اقدام تروريستي سه درجه دار و 6 سرباز وظيفه مرزباني بر اثر تيراندازي تروريست ها به شهادت رسيده، 2 سرباز وظيفه زخمي شده و سعيد براتي سرباز وظيفه زخمي و توسط اشرار و تروريست ها ربوده شد.
7185/ 6042
۰ نفر