۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۰۰
کد خبر: 83001311
T T
۰ نفر
سئوال مجلس از رییس جمهوری به صلاح كشور نیست

قزوین - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال از رییس جمهوری در زمان فعلی به صلاح كشور نبوده و بیشتر یك اقدام با انگیزه های سیاسی است.

به گزارش ایرنا، روح الله بابایی صالح بعدازظهر روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: اگر به اسامی امضاء كنندگان سوال از رییس جمهوری نگاهی انداخته شود می توان فهمید كه این اقدام در چه راستایی بوده است.
وی همچنین استیضاح و بركناری علی ربیعی از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی را اشتباه دانست و گفت: این اقدام صددرصد نادرست و غیركارشناسی شده بود.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ربیعی خدمات برجسته ای به جامعه كار و تولید داشته و بركناری وی به صلاح نبود.
وی با بیان اینكه برخی نمایندگان استیضاح وزرا را امضاء می كنند اما در پشت پرده بدنبال امتیاز هستند و بعدا امضای خود را پس می گیرند،اضافه كرد: بنده در طول نمایندگی ام هیچ گاه از این كارها نكرده و امضای استیضاح پس نگرفته ام و همواره اولویتم دفاع از حق و حقوق مردم بوده است.
بابا صالح اظهار داشت: متاسفانه خیلی از سوالات و امضای استیضاح ها از وزرا با مقاصد سیاسی و با قصد كسب امتیاز صورت می گیرد.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز دولت در برخی حوزه ها به ترمیم كابینه؛ گفت: در این خصوص باید با برنامه و كارشناسی شده و با پرهیز از سیاسی كاری اقدام كرد.
بابا صالح در ادامه با اشاره به التهابات بازار ارز و طلا در ماه های اخیر، گفت: در این زمینه شاهد كم كاری و سو مدیریت مسئولان بوده ایم.
وی با بیان اینكه همه قوا باید برای حل مشكلات موجود كشور بیشتر بكوشند و جبران مافات كنند،افزود: یك وظیفه مهم مجلس نظارت است كه در این زمینه دچار ضعف اساسی هستیم.
بابا صالح همچنین با بیان اینكه در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، گفت: مذاكره با آمریكا به صلاح نیست چرا كه آنها قابل اعتماد نیستند و صداقت ندارند.
3013
۰ نفر