۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82991708
T T
۰ نفر

ايران كوچك سربلند در دفاع از نظام و انقلاب

۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82991708
ايران كوچك سربلند در دفاع از نظام و انقلاب

كرج - ايرنا - با گذشت چهل سال از عمر پر خير و بركت انقلاب اسلامي، كرج كه امروز با نام ايران كوچك شناخته مي شود، در دوره هاي مختلف همواره در دفاع از نظام و ارزش هاي آن پيشتاز بوده است.

به گزارش ايرنا، مردم كه حداكثر جانفشاني و فداكاري را در انقلاب اسلامي داشتند، امروز در سايه وحدت و همدلي دست بيگانگان را از ثروت و منابع ايران قطع و استقلال را به كشور بازگردانده اند، بنابراين با دفاع از دستاوردهاي حركت عظيم اسلامي خود، هرگز اجازه از دست رفتن آنچه را كه با ايثار بدست آورده اند، نخواهند داد.
طبيعي است كه دشمنان از اين پافشاري مردم در حفظ انقلاب اسلامي ناراحت و عصباني باشند و ثبات، امنيت و آرامش كشور را بر نتابند و با برنامه ريزي براي ايجاد مشكل و گاه آشوب و ناامني در كشور ايستادگي مردم را بشكنند اما هر بار در دستيابي به اين هدف با شكست مواجه مي شوند.
كرج مركز استان البرز كه به عنوان ايران كوچك شناخته مي شود نيز با هويتي از قوميت هاي مختلف امروز در زيرپرچم جمهوري اسلامي همچنان مدافع ارزش ها و كيان انقلاب اسلامي است.
استان البرز رنگين كماني از قوميت هاي مختلف كشور است و با تقديم شش هزار شهيد در پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي بارها امتحان خود را در دفاع از نظام اسلامي با هوشياري و آگاهي درسايه وحدت به درستي پس داده و توطئه ها نه تنها تاثيري در اراده محكم مردم در همراهي با حاكميت نداشته بلكه آنان را مصمم تر و آگاه تر ساخته است.
دوران درخشان دفاع مقدس، مشاركت هاي بالاي سياسي (انتخابات) و برخورد با توطئه چيني هاي دشمن براي ايجاد ناامني در كشور، نمونه هايي هستند كه سي و يكمين استان كشور همواره در سايه وحدت و همدلي با ساير استان هاي كشور در وفاداري به نظام اسلامي تجربه كرده و با سربلندي از آن بيرون آمده است.
نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي نيز دراين باره به خبرنگار ايرنا، گفت: مردم استان البرز پاي نظام اسلامي ايستاده و با جانفشاني از آرمان هاي آن دفاع مي كنند.
محمد جواد كوليوند افزود: بارها اين ايستادگي و رشاد از سوي مردم اين استان در عرصه ها و صحنه هاي مختلف به نمايش گذاشته شده است.
وي ادامه داد: اين انقلاب بر پايه خون شهدا و رشادت هاي جوانمردانه شكل گرفته و هيچ دست نيرنگي نمي تواند به پايه هاي آن ضربه بزند.
كوليوند گفت: حتي اگر مردم به واسطه توطئه دشمنان در زيرفشاراقتصادي قرارگيرند دست از انقلاب نمي كشند و همواره پاسدار ارزش هاي نظام اسلامي هستند.
وي يادآورشد: تاريخ ثابت كرده كه درشرايط بحراني همواره مردم بودند كه از آرمان هاي نظام و انقلاب اسلامي دفاع كردند و اين مهم را نبايد به دست فراموشي سپرد.
نماينده مردم كرج اضافه كرد: ملت ما مردمي غيور و آگاه هستند بنابراين توطئه ها به هر شيوه و روشي كه باشد بر آنان تاثيرنمي گذارد.
كوليوند گفت: همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند تلاش و خدمت به مردم بهترين روش براي مبارزه با آمريكا و اقداماتي است كه اين كشور بر عليه مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران انجام مي دهد.
وي افزود: دشمني هاي آمريكا و ابرقدرتان جهان بر عليه مردم ايران اسلامي بيش از 40 سال است كه بر مردم ايران وارد مي شود و اين مردم هستند كه تمام مشكلات را با صعه صدر بالا و صبر و حوصله پشت سر مي گذارند.
وي ادامه داد: زمان يك بار ديگربه دشمنان نشان مي دهد كه ملت ايران در خصوص نظام اسلامي معامله نخواهند داشت.
معاون استاندار البرزو فرماندار ويژه كرج نيز در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: حضور تمام اقوام و قوميت ها در عرصه دفاع از كشور با وحدت و همدلي جنگ تحميلي را به پيروزي رساند و امروز بايد فرهنگ غني ايثار و شهادت را هرچه بيشتر درجامعه گسترش داد.
وي افزود: ايران كوچك (البرز) سبقه تاريخي درخشاني دردفاع از انقلاب اسلامي دارد و با جانفشاني ها و ايثارگري در عرصه هاي دفاع از كشور اين مهم را به اثبات رسانده است.
وي ادامه داد: تقديم هزاران شهيد براي حفظ آرمان هاي انقلاب اسلامي نمادي از وطن خواهي مردم به شمار مي رود كه به هيچ قيمتي حاضر به از دست دادن آن نيستند.
شفقي گفت: رشادت ها و ايثارگري هاي مردم استان البرز در تاريخ پيروزي انقلاب اسلامي حاكي از آن است كه حافظ نظام اسلامي هستند.
وي افزود: وجود مركز مذهبي ومساجد با كثرت حضور مردم نيز بيانگر همراهي آنان با نظام اسلامي است.
شفقي ادامه داد: حضور چشمگير مردم درمناسبت هاي ديني و سياسي نشان از آگاهي آنان است كه رمز ماندگاري انقلاب اسلامي به شمارمي رود.
رييس حزب اعتدال و توسعه استان البرز نيز به خبرنگار ايرنا، گفت: تاريخ استان البرز مملو از رشادت ها و جانفشاني ها در دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي است.
صلاح الدين دلشاد افزود: مشكلاتي كه امروز درحوزه اقتصاد شاهد آن هستيم هيچگاه بر اراده ملت ايران اسلامي و مردم البرز در دفاع از كيان انقلاب اسلامي تاثيرنمي گذارد.
وي ادامه داد: اين مشكلات را امروز هرچه بيشتر بايد با تدبير مسئولان برطرف كرد و همراهي بيشتر بايد بين مسئولان و مردم به وجود آيد.
دلشاد گفت: ازسوي ديگر مشكلات بوجود آمده در حوزه اقتصاد بر اعتقاد واخلاص مردم در دفاع از انقلاب اسلامي تاثيري ندارد.
8029/1535