۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۵۷
کد خبر: 82991493
T T
۰ نفر

تشكيل خانه احزاب در استان قزوين ضروري است

۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۵۷
کد خبر: 82991493
تشكيل خانه احزاب در استان قزوين ضروري است

قزوين – ايرنا – دبير حزب اسلامي كار در استان قزوين تشكيل خانه احزاب در اين استان را ضروري دانست و گفت: راه برون رفت از مشكلات كشور و استان توجه به احزاب و كار گروهي است.

به گزارش ايرنا مصطفي جولاده نيكو روز يكشنبه آستان روز خبرنگار در ديدار با رئيس خبرگزاري ايرنا افزود: حزب اسلامي كار از سال 92 فعاليت خود را در قزوين آغاز كرد ولي متاسفانه با برخورد تنگ نظرانه رسانه ها در انتشار اخبار خود مواجه شد.
وي افزود: مطبوعات استان به دليل برخي تنگ نظري ها و نگرش هاي سياسي از انتشار اخبار اين حزب با وجود پرداخت هزينه خودداري مي كردند.
دبير حزب اسلامي كار در استان قزوين گفت: براي خروج استان از فضاي شخص محوري و نگاه تك بعدي پيشنهاد راه اندازي خانه احزاب را مطرح كرده و براي واگذاري فضا و ساختمان خانه احزاب نيز اعلام آمادگي كرديم.
جولاده نيكو ادامه داد: پيشنهاد راه اندازي خانه احزاب مورد استقبال استاندار قزوين قرار گرفت و حتي تا مرحله تجهيز و نصب بنر پيش رفت اما مدير كل جديد دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري قزوين با اين توجيه كه بايد خانه احزاب ساختمان مستقل خود را داشته باشد جلوي كار را گرفت.
وي افزود:استاندار قزوين واقعا از اين طرح استقبال كرد اما وقتي كار به سطح مديران مياني رسيد در سنگ و قلاب قرار گرفت.
اين مسئول سياسي در استان افزود: با راه اندازي خانه احزاب تمامي جريان ها و نگرش هاي سياسي در اين خانه جمع شده و حزبي بالاتر قرار مي گيرد كه خدمات بيشتر و بهتري به مردم ارائه كرده باشد.
دبير اجرايي حزب اسلامي كار در قزوين افزود:امروزه مردم از اسم حزب و فعاليت هاي سياسي خسته شده اند و بايد از اين فكر كه يك فرد هرچه بگويد صحيح است خارج شد.
وي افزود:در ديدارهاي خود با مراجع عظام از جمله صانعي،بيات و موسوي تبريزي در قم فضاي استان را براي ايشان تشريح كرده و گفتيم كه تاكنون هيچ كس در قزوين براي حزب اسلامي كار اقدامي نكرده است .
جولاده نيكو در بخش ديگري از سخنان خود افزود:احزاب پل ارتباطي ميان مردم و مسئولان هستند و مي توانند بسياري از اعتراضات منطقي را كه ممكن است در آينده به اعتراضات اجتماعي منجر شوند مديريت و جلوگيري نمايند.
جولاده نيكو ادامه داد:ما از فضاي استان گله مند هستيم كه از مشاوره رايگان ما براي حل مشكلات صنعت استقبال نكردند و حتي ايده خانه احزاب ما را نيز معطل گذاشتند.
دبير اجراي حزب اسلامي كار اضافه كرد:شهر صنعتي البرز كه زماني نگين شهرهاي صنعتي كشور بود امروزه با 20 درصد ظرفيت كار كرده و به انبار شركت هاي توليدي تبديل شده است اما متاسفانه كسي از مشاوره رايگان ما براي خروج از اين وضعيت استقبال نكرد.
جولاده نيكو ادامه داد:متاسفانه تا حرفي زده مي شود ما را به سهم خواهي متهم مي كنند در حاليكه قبل از انتخابات از ما ياد شده و بعد از انتخابات فراموش مي شويم.
رئيس خبرگزاري ايرنا مركز قزوين نيز در اين ديدار گفت: در ميدان سياست بايد به سمت تفكر خرد جمعي حركت كرد.
علي حيدر شاه حسيني افزود: مطبوعات به عنوان ركن چهارم دموكراسي ترازوي احزاب هستند و مردم با مشاهده عملكرد احزاب در مطبوعات آنها را قضاوت مي كنند.
وي ادامه داد:بايد احزاب از ظرفيت رسانه ها بيشتر استفاده كنند تا ارتباط و تعامل خود را با مردم و مسئولان تقويت كرده و پيشنهادهاي خود را براي رفع مشكلات و معضلات ارائه نمايند.
6101/6012