۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۹
کد خبر: 82982674
T T
۰ نفر
طرح های ورزشی نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم تكمیل می شود

كاشان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح های ورزشی كه از 15 تا 20 سال گذشته نیمه تمام باقی مانده بود، تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، ' مسعود سلطانی فر ' روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های ورزشی استان اصفهان به خبرنگاران گفت: 40 طرح از جمله سالن دو و میدانی اردبیل، 2 طرح پیست دوچرخه سواری در شهرهای كرمان و رشت، ورزشگاه های 15 هزار نفری شهرهای زنجان و ارومیه و چند ورزشگاه پنج هزار نفری امسال تكمیل می شود.
وی افزود: شرایط به گونه ای مدیریت خواهد شد تا از هفته دولت تا دهه فجر امسال هر هفته هر یك از این طرح ها افتتاح شود تا به تدریج مورد استفاده ورزشكاران قرار گیرد.
وزیر ورزش و جوانان بیان كرد: همچنین برنامه ریزی برای تكمیل 10 باب سالن ورزشی پنج هزار نفری نیمه كاره، سه پیست دوچرخه سواری، سه سالن سرپوشیده دو و میدانی، تعدادی استخر شنا و ورزشگاه هایی با گنجایش پنج تا 15 هزار نفر انجام شده است.
وی بدون اشاره به میزان و منابع مالی این طرح ها اضافه كرد: همه تیم های اجرایی در وزارت ورزش و جوانان نظارت كافی بر امور دارند تا عملیات تكمیلی این طرح ها سرعت گیرد و با بهره برداری از آنها گامی در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته شود.
سلطانی فر همچنین عنون كرد: سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) مرتبط با وزارت ورزش و جوانان از زمان آغاز به كار دولت تدبیر و امید در سال 92 كمتر از 100 سازمان بود كه اكنون به مرز 2 هزار سمن افزایش یافته است و امید می رود برای كمك به دولت و توسعه كشور از نظر كیفی ( توانمندسازی و حضور در عرصه های مختلف ) نیز ارتقا یابند.
وی در ادامه هدف از سفر به استان اصفهان را بازدید از طرح های ورزشی نیمه كاره و تكمیل شده اعلام كرد و گفت: تلاش می شود تا بیشتر طرح های نیمه تمام شهرستان اردستان با استفاده از منابع ملی و استانی تا پایان سال به بهره برداری برسد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: شهرستان نطنز نیز در بحث سرانه فضای ورزشی شرایط مناسبی دارد اما در زمینه تعمیرات و نگهداری تاسیسات ورزشی با مشكلاتی مواجه است كه در این راستا باید اعتبار مورد نیاز پیش بینی شود.
به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در سفر یكروزه خود به استان اصفهان از چند مجموعه و طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 17 شهریور اردستان، شهید كریمی مهاباد، شهید حقیری زواره، شهید منوچهری نطنز و شهید فیروزی زاده بادرود دیدن كرد.
7431/8123 / 2093
۰ نفر